Op welk geluid reageert jou hond??
Re: Op welk geluid reageert jou hond??
Gizmo alleen op de deur als ik thuis kom dan krijgt ze wat. Al het andere gaat aan haar voorbij.
Molly reageert op alles. Trap wel eens per ongeluk op een speeltje en denk dan k.., want dan komt ze meteen.
Molly reageert op alles. Trap wel eens per ongeluk op een speeltje en denk dan k.., want dan komt ze meteen.
Dekseltje van het tupperware bakje, daaronder zitten haar brokjes voor die dag......
En... Heel irritant was dat, het belletje van de shoot out bij de slimste mens, kwis op de tv.,ohh dan ging ze zo te keer. Toen ben ik iedere keer bij een shoot out, voor de blaf kwam een brokje gaan geven. Nu reageert ze nog steeds op het belletje....waar blijft mijn brokje. Boefje maar blaffen doet ze noet meer,
En... Heel irritant was dat, het belletje van de shoot out bij de slimste mens, kwis op de tv.,ohh dan ging ze zo te keer. Toen ben ik iedere keer bij een shoot out, voor de blaf kwam een brokje gaan geven. Nu reageert ze nog steeds op het belletje....waar blijft mijn brokje. Boefje maar blaffen doet ze noet meer,

Reageren de honden op geen van alle de filmpjes?
Kareltje alleen op de laatste twee de piep geluiden
@Yvonne
Herken ik dat stappen op een piepballetje hihihi
Kareltje alleen op de laatste twee de piep geluiden
@Yvonne
Herken ik dat stappen op een piepballetje hihihi

Hihi op de 2 laatste kop omhoog en Luna kwam dicht bij de phone
Bij de brokjes keken ze naar de keuken, snapten ze niks van en bleven daarna mij aanstaren
Ringtone en kloppen geen reactie, als er aan huis gebeld wordt of op raam geklopt dan racen ze blaffend naar de deur
Bij de brokjes keken ze naar de keuken, snapten ze niks van en bleven daarna mij aanstaren
Ringtone en kloppen geen reactie, als er aan huis gebeld wordt of op raam geklopt dan racen ze blaffend naar de deur

Luca reageert op het laaste flimpje dat piep geluidje hij kwam bij me staan en keek me aan
Als de bel ga ga die gelijk voor het raam kijken en maar blaffen
En de sirene maandelijks daar ga die op janken.
Als de bel ga ga die gelijk voor het raam kijken en maar blaffen
En de sirene maandelijks daar ga die op janken.

Op allemaal, maar bij de laatste,.....,,, ik heb nu een kop op mijn tablet
ze kijkt mij heel verbaasd aan.
Wat een leuk topic.
Beide honden gingen blaffen bij het kloppen op de deur, bij het tikken op de etensbak keken ze alleen op en de rest van de geluiden interesseerde ze niet. Als het geluid van mijn telefoon of een auto erbij hadden gezeten hadden ze hier ook op gereageerd. Ze reageren beiden op auto's en vooral Lotus op het geluid van mijn telefoon.
Beide honden gingen blaffen bij het kloppen op de deur, bij het tikken op de etensbak keken ze alleen op en de rest van de geluiden interesseerde ze niet. Als het geluid van mijn telefoon of een auto erbij hadden gezeten hadden ze hier ook op gereageerd. Ze reageren beiden op auto's en vooral Lotus op het geluid van mijn telefoon.