https://onverdeeldopen.nl/#manifest
Onmiddelijk afschaffen van coronapas
Re: Onmiddelijk afschaffen van coronapas
Getekend, vind die pas te gek voor woorden
Hoop idd dat het afgeschaft wordt
Hoop idd dat het afgeschaft wordt

-
Lise
Uiteraard heb ik getekend. Ik vrees alleen dat het niet veel gaat helpen. Die Haagse bluffers hebben andere plannen.
De winter is al niet mijn sterkste punt, maar met al dat Corona gedoe, merk ik dat mijn energie en humeur dagelijks minder wordt. Weer zoveel mogelijk thuiswerken en maar twee ochtenden per week naar school. Het is echt een eenzaam gebeuren en na bijna twee jaar merk ik dat dit er in gaat hakken. Ik ben nu eenmaal een mensenmens en mis de sociale contacten. Afgelopen dinsdag na een hele tijd weer eens een knuffel gehad (van mijn 16-jarige achterneefje).
De winter is al niet mijn sterkste punt, maar met al dat Corona gedoe, merk ik dat mijn energie en humeur dagelijks minder wordt. Weer zoveel mogelijk thuiswerken en maar twee ochtenden per week naar school. Het is echt een eenzaam gebeuren en na bijna twee jaar merk ik dat dit er in gaat hakken. Ik ben nu eenmaal een mensenmens en mis de sociale contacten. Afgelopen dinsdag na een hele tijd weer eens een knuffel gehad (van mijn 16-jarige achterneefje).
Ik woon op het plateland en ben zeker geen mensenmens dus ik kom niet in de horeca, theater of de bioscoop, wel trek ik de natuur in. Ik heb dus ook weinig hinder van de coronaregels of pas, ik heb wel eens medelijden met mensen die in deze tijd op drie hoog midden in de stad wonen.
Wel vind ik de pas onzin omdat geënte net als niet geënte mensen nog steeds corona kunnen krijgen en verspreiden.
Wel vind ik de pas onzin omdat geënte net als niet geënte mensen nog steeds corona kunnen krijgen en verspreiden.
-
Lise
Yes, wordt een uitdaging. Woensdagavond naar de sauna. Ennuh om het nog gekker te maken a.s. zaterdag uit eten bij de Griek (ook zonder QR). Hopen dat het zonder QR lukt, maar via via heb ik doorgekregen dat zowel sauna als Griek niet controleren op QR (zouden meer ondernemers moeten doen). In ieder geval geven deze twee uitjes mij weer wat lucht.
Ach mijn mening is bekend
Getekend, of ik denk dat het wat uitmaakt. Dat niet.
Hugo wilde 2G zo graag dat hij ging onderhandelen met Klaver. Koehandel dus, denk niet dat dat mag. Maar ja, daar houden ze zich tegenwoordig niet meer aan, wat wel of niet mag.
Cynisch, ik weer het. Het vertrouwen is weg, foetsie.
Getekend, of ik denk dat het wat uitmaakt. Dat niet.
Hugo wilde 2G zo graag dat hij ging onderhandelen met Klaver. Koehandel dus, denk niet dat dat mag. Maar ja, daar houden ze zich tegenwoordig niet meer aan, wat wel of niet mag.
Cynisch, ik weer het. Het vertrouwen is weg, foetsie.
Alleen van het vooruitzicht kan je al blij wordenLise schreef: ↑06 feb 2022, 15:57Yes, wordt een uitdaging. Woensdagavond naar de sauna. Ennuh om het nog gekker te maken a.s. zaterdag uit eten bij de Griek (ook zonder QR). Hopen dat het zonder QR lukt, maar via via heb ik doorgekregen dat zowel sauna als Griek niet controleren op QR (zouden meer ondernemers moeten doen). In ieder geval geven deze twee uitjes mij weer wat lucht.
Hoop voor je dat het lukt zonder code
Ik had zaterdag best ff de pe in dat ik tijdens winkelen niet ergens wat kon gaan drinken , het was trouwens in alle tentjes super druk