Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Corrie

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Corrie » 05 feb 2022, 16:28

Prachtig zoals Fidel zit te kijken :loveheart
Mooi behang ook en bekend waxinelicht houdertje :gniffel
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 feb 2022, 16:32

Corrie schreef: ↑
05 feb 2022, 16:28
en bekend waxinelicht houdertje :gniffel
Vertel eens hoe komt dat jou bekend voor :geenidee :applaus
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 05 feb 2022, 20:29

Jo-Anne schreef: ↑
05 feb 2022, 16:32
Heb er ook één , op een gegeven moment donker gemaakt , waxinelichtje eruit en dit er in gehangen maar staat nu in de kast :lol
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 05 feb 2022, 20:40

Heb vandaag toch 2 mooie stenen gevonden :dance
Zo bijzonder dat mensen die je niet persoonlijk kent maar die op de page gelezen hebben dat je blij was met een gevonden uiltjes steentje omdat je een verzameling hebt en onthouden hebben dat je blij was met gevonden Delfts blauw schaatsertje en inje kast staan te pronken , zoiets voor je maken en een tip geven dat er steentjes waren verstopt in Galecop, maar ik wist niet welke

Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 05 feb 2022, 21:56

Grappig die houder :goedzo

Mooie stenen
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 feb 2022, 12:38

05 feb 2022, 20:29
Jo-Anne schreef: ↑
05 feb 2022, 16:32
Heb er ook één , op een gegeven moment donker gemaakt , waxinelichtje eruit en dit er in gehangen maar staat nu in de kast :lol
Afbeelding
Oh echt ja wat toevallig hihihi :surprised lekkere stille vogel zo................
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 06 feb 2022, 12:41

05 feb 2022, 20:40
Heb vandaag toch 2 mooie stenen gevonden :dance
Zo bijzonder dat mensen die je niet persoonlijk kent maar die op de page gelezen hebben dat je blij was met een gevonden uiltjes steentje omdat je een verzameling hebt en onthouden hebben dat je blij was met gevonden Delfts blauw schaatsertje en inje kast staan te pronken , zoiets voor je maken en een tip geven dat er steentjes waren verstopt in Galecop, maar ik wist niet welke

Afbeelding
Wat lief en bijzonder is dat van de makers en wat zijn deze prachtig :love

maar ook lief van jou dat je zegt dat ze in je kast staan te pronken :loveheart
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 feb 2022, 12:37

Nou zon schijnt hier maar nog steeds stormt het helemaal gaar word je ervan je moet toch wandelen maar waait gewoon uit je verschoning

:lopen :frozen
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 07 feb 2022, 13:36

Hier schijnt het zonnetje, heerlijk om te wandelen , ben net terug van een wandeling door de wijk, en wat een rotzooi ligt er op straat zeg ,niet normaal :mrgreen :mrgreen .Bij ons komt de ophaaldienst het plastic afval ophalen, maar de meeste mensen hangen dit al op zondag aan de lantaarnpaal, dus wat gebeurd er dan.?? De vogels vreten die zakken kapot, dus alles waait over de straat, met die harde wind vannacht hoorde je van alles wegwaaien . Ik kan mij daar zo aan ergeren zeg , welke idioot heeft dit bedacht zeg ! Het is toch geen potje al die zakken aan de lantaarnpaal, het bederft het straatbeeld :mrgreen :mrgreen Zo.....dit moest ik er kwijt !!
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Lise

Bericht door Lise » 07 feb 2022, 16:41

Ach, dan zie ik op FB een herinnering uit 2015, Max :love wint de fotowedstrijd van het "oude" forum.

Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 feb 2022, 13:20

Iedereen op stap :run :dogwalk :lopen met dit mooie weer? :cool
Zo stilletjes vandaag. :zwaai

Truus

Bericht door Truus » 08 feb 2022, 14:05

Hallo iedereen
Heeft gisteren Luca gewassen daarna veel last van me schouder gehad
Nu ga het wel een beetje.Luca is vanmorgen geknipt zal een foto plaatsen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 feb 2022, 14:35

Kalm aan Truus.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 feb 2022, 16:54

Ientje schreef: ↑
08 feb 2022, 13:20
hihi was ff druk vanmorgen
goed weer dus dacht laat ik maar wat steentjes meenemen (10 stuks) dus best wel een gewicht om te verstoppen tijdens wandeling :run
phone ook mee om de route met een paar :Foto te laten zien, want was niet in een park
viel trouwens niet mee om op die route te verstoppen, geen goeie verstop bomen, maar ´t is gelukt
weer thuis, verhip waar zijn m´n sleutels, verloren, Henk uit bed gebeld, hondjes eten gegeven en gelijk meldingen gemaakt
op steentjes fb , gelijk reacties we gaan zoeken en vinden misschien dan ook je sleutels
op Galecop whats app groep ook berichtje gezet,tegen 10.00 uur berichtje, heb ergens melding gezien van gevonden sleutels, even later iemand met berichtje met foto erbij
ja klopte, heb daar gestaan om steentje te verstoppen en foto van verdere route gemaakt
ik weer op pad, had nog niet eens koppie koffie gehad :mrgreen moest een aardig stukkie
loop dus op pad naast wielerbaan (Ientje) komt er een jongen aan op de fiets, ik vragen " heb je misschien sleutels op paaltje daar en daar zien liggen"
nee, hij fietste wel gelijk terug om te gaan kijken, lief hé, kom intussen een meneer tegen , ook gevraagd maar nee
ben intussen de hoek om, zie de jongen bij paaltje kijken, komen er nog 2 dames aan die net de zij ingang van wielerbaan willen ingaan, ik zwaaien en roepen
ja hoor ze hadden ze gevonden en bij zich pppffftttt, blijken het 2 dames die lid zijn van steentjes fb :gniffel en hadden ook wat steentjes gevonden
ff staan kleppen en toen weer richting huis, zat pas tegen half 12 aan m´n koppie koffie, tjonge wat was ik moe
trouwens na het verstoppen zelf ook een steentje gevonden en na een laat kort rondje met de hondjes nog 1 :gniffel
na de lunch om half 2 maar ff gaan liggen
het was dus een hectisch ochtendje
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 feb 2022, 17:40

Wat een avontuur maar gelukkig je sleutels weer terug.ben je niet doodmoe?

Truus

Bericht door Truus » 08 feb 2022, 17:54

Gelukkig heb je de sleutels terug
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 08 feb 2022, 18:39

Zo dan Corrie, dat was me het ochtendje wel. Wel mooi dat er behulpzame mensen zijn, die graag helpen. een jongen die terug fietst etc. In ieder geval heeft het je aan sociale contacten niet ontbroken :) . Uiteindelijk heb je je sleutels weer, maar zoiets vreet energie. Je zult morgen vast heel vaak checken of je je sleutels nog hebt :gniffel :gniffel .

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 feb 2022, 13:04

En Corrie heb je je sleutels nog? :egyptian
Wat een verhaal zeg je hebt toch ook van die piepdingen die je waarschuwen of zoiets :cool :geenidee
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 09 feb 2022, 14:32

@ Jo-Anne
Gelukkig wel, net terug van City, moest naar schoenmaker , kon er niet op wachten dus morgen weer ppfftt
Mondkapje op en af , sleutels en ov kaart in de ene zak kapje in de andere
Vanochtend met wandelen niks extra's meegenomen, misschien maar net als zomers zonder jas de sleutels in bloempot doen :wave
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 10 feb 2022, 11:52

08 feb 2022, 16:54
Ientje schreef: ↑
08 feb 2022, 13:20
hihi was ff druk vanmorgen
goed weer dus dacht laat ik maar wat steentjes meenemen (10 stuks) dus best wel een gewicht om te verstoppen tijdens wandeling :run
phone ook mee om de route met een paar :Foto te laten zien, want was niet in een park
viel trouwens niet mee om op die route te verstoppen, geen goeie verstop bomen, maar ´t is gelukt
weer thuis, verhip waar zijn m´n sleutels, verloren, Henk uit bed gebeld, hondjes eten gegeven en gelijk meldingen gemaakt
op steentjes fb , gelijk reacties we gaan zoeken en vinden misschien dan ook je sleutels
op Galecop whats app groep ook berichtje gezet,tegen 10.00 uur berichtje, heb ergens melding gezien van gevonden sleutels, even later iemand met berichtje met foto erbij
ja klopte, heb daar gestaan om steentje te verstoppen en foto van verdere route gemaakt
ik weer op pad, had nog niet eens koppie koffie gehad :mrgreen moest een aardig stukkie
loop dus op pad naast wielerbaan (Ientje) komt er een jongen aan op de fiets, ik vragen " heb je misschien sleutels op paaltje daar en daar zien liggen"
nee, hij fietste wel gelijk terug om te gaan kijken, lief hé, kom intussen een meneer tegen , ook gevraagd maar nee
ben intussen de hoek om, zie de jongen bij paaltje kijken, komen er nog 2 dames aan die net de zij ingang van wielerbaan willen ingaan, ik zwaaien en roepen
ja hoor ze hadden ze gevonden en bij zich pppffftttt, blijken het 2 dames die lid zijn van steentjes fb :gniffel en hadden ook wat steentjes gevonden
ff staan kleppen en toen weer richting huis, zat pas tegen half 12 aan m´n koppie koffie, tjonge wat was ik moe
trouwens na het verstoppen zelf ook een steentje gevonden en na een laat kort rondje met de hondjes nog 1 :gniffel
na de lunch om half 2 maar ff gaan liggen
het was dus een hectisch ochtendje
Je maakt wat mee met je steentjes, wel fijn dat je sleutels weer terecht zijn.

Plaats reactie