Wat is er met de vorige gebeurt
Je wilde een roze toch, niet kunnen vinden

Eén van de vlinderstruiken leeft nog en zit al volop in het blad terwijl de andere twee nog steeds helemaal kaal zijn. Vorig jaar hebben deze ook geen bloemen gehad maar eentje had toen nog wel blad. Ik heb wat takken geknipt en zie geen leven, sommige zijn gewoon hol en je kunt ze zo breken wat ook geen goed teken schijnt te zijn.Jo-Anne schreef: ↑12 jun 2022, 09:56Vlinderstruiken lijken soms zo dood als het maar kan maar heb je met je nagel gekrabt over de takken?Marga. schreef: ↑06 jun 2022, 13:05Helaas zijn meerdere van mijn planten dood gegaan doordat mijn grasveld te nat was. Inmiddels heeft de woningstichting een goede afvoer gemaakt en dit helpt er blijft geen water meer op het gras staan.
Helaas kwam dit te laat voor mijn twee vlinderstruiken en voor mijn Japanse esdoorn.
Ik plant nu een nieuwe driekleur vlinderstruik maar wel in een pot, een appelboom en een rhododendron (goed idee Corrie).
Zo dood als maar kan, jammer de vlinderstruiken waren best groot.
De vorige heeft in de winter van 2020=2021 het loodje gelegd. Eén jaar zonder Toscaan was meer dan genoeg

https://www.gardenersworldmagazine.nl/i ... zevenblad/

Er komen tuinschermen tegen het hek maar die kan ik niet alleen plaatsen, ze zijn te zwaar maar ik heb ze al wel in huis. Even wachten tot één van de kinderen tijd heeft maar die hebben een druk leven en kinderen dus ieder vrij moment stoppen ze in hun kinderen, als het straks vakantie is hebben ze meer tijd.
Jazeker heeft het geholpen en ze ruiken heerlijk als je stekken wil hoor ik wel