Corrie schreef: ↑24 jun 2022, 15:34
Heerlijk buiten genieten, Lotus trekt zelfs een spurtje
Hier is trouwens niet veel regen gevallen en het is nog weer behoorlijk warm geworden
De ren is groot genoeg voor een sprintje, hij stond eerst op het gras maar met oog op het laten slijten van de nagels en de schaduw staat hij nu op de tegels waar ik eerst mijn tuinsetje had staan. Maar ondanks dat Lotus sprintjes trekt slijten haar nagels niet voldoende die van Balou wel. Dit komt volgens de dierenarts doordat Lotus niet zo zwaar is en er te weinig druk op de nagels komt om ze te laten slijten.

De ren, ruimte genoeg.
Als ik naar het gras op de foto kijk ziet het er inmiddels veel beter uit. Er zitten nog wel wat kale plekjes in maar die zaai ik bij en ik heb mestkorrels gestrooid. In het najaar doe ik dit nog een keer samen met kalk en dan gaat het vast helemaal goed komen met mijn grasveld.
Hier is behoorlijk wat regen gevallen, ook gisteravond en vannacht waren er plensbuien. Ik heb een regenmeter en thermometer gekocht, nu weet ik vanaf dinsdag de hoeveelheid regen die er gevallen is en hoe warm het achter het huis is.