Tuintopic.....alweer herfst
Re: Ientjes tuintopic.... onze tuin het begin is er kom binnen
Deze pelargoniums zijn nu uitgebloeid dan knip ik ze altijd af aan de bovenkant, en bloeien ze in september nog een keertje

@ Jo-Anne
De Agapanthus had ik niet in Spanje , eigenlijk ook niet gezien daar
Jaja stond hier ook om 8.00 uur de planten water te geven
met de slang hoor
De pelogarnium hier ook uitgebloeid , wist niet dat ze nog een keer kunnen bloeien , ben benieuwd
De Agapanthus had ik niet in Spanje , eigenlijk ook niet gezien daar
Jaja stond hier ook om 8.00 uur de planten water te geven
De pelogarnium hier ook uitgebloeid , wist niet dat ze nog een keer kunnen bloeien , ben benieuwd

Bij jou in de tuin

Doe mij maar een slang rond een haspel, het toch wel mooie dier op de foto kom ik liever niet tegen, ik griezel al als ik er alleen maar aan denk.
Prachtig allemaal.
Mijn waterbak heeft inmiddels 4 blaadjes boven water. Had ook op de waterlelie gehoopt.
Mijn waterbak heeft inmiddels 4 blaadjes boven water. Had ook op de waterlelie gehoopt.
Ook een paar van de tuin

Luca onder stuik

De vlinderstruik doe het ook goed is aan komen waaien er sta er ook een bij de buren

En zelf een zonenbloem gezaaid is vandaag uit gekomen.

Ook nog 2 planten gekocht waren in de uit verkoop maar 4 euro

Luca onder stuik

De vlinderstruik doe het ook goed is aan komen waaien er sta er ook een bij de buren

En zelf een zonenbloem gezaaid is vandaag uit gekomen.

Ook nog 2 planten gekocht waren in de uit verkoop maar 4 euro

MooimTruus.
Ja, Marga, zou ook een waterlelie in moeten zitten, maar ik zie nu vier blaadjes en een sprietje boven water.
Ja, Marga, zou ook een waterlelie in moeten zitten, maar ik zie nu vier blaadjes en een sprietje boven water.
@ Ientje
Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt
Geduld wordt meestal beloond
@ Truus
Wat een mooie kleur jouw Hibiscus
Zo hé en een gratis aan komen waaien Vlinderstruik
Eindelijk wat bloemetjes in deze Jasmijn , voor de 3e keer overgehouden , kort geknipt in het voorjaar , na de bloei maar is nieuwe aarde geven

Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt
Geduld wordt meestal beloond
@ Truus
Wat een mooie kleur jouw Hibiscus
Zo hé en een gratis aan komen waaien Vlinderstruik
Eindelijk wat bloemetjes in deze Jasmijn , voor de 3e keer overgehouden , kort geknipt in het voorjaar , na de bloei maar is nieuwe aarde geven

De jasmijnplant ziet er goed uit Corrie.
Ik heb helaas mijn waterlelie weg moeten gooien, hij zat helemaal onder de slijmerige alg en was aan het dood gaan. Ik heb hem met alg en al in de groencontainer gegooid. Ik haal binnenkort mijn vijvertje leeg en ververs het water ook koop ik het plantje krabbenscheer, die geven een stofje af waar algen niet tegen kunnen.
Ik heb helaas mijn waterlelie weg moeten gooien, hij zat helemaal onder de slijmerige alg en was aan het dood gaan. Ik heb hem met alg en al in de groencontainer gegooid. Ik haal binnenkort mijn vijvertje leeg en ververs het water ook koop ik het plantje krabbenscheer, die geven een stofje af waar algen niet tegen kunnen.
Ohhh wat jammer van de waterlelie , kon je 'm niet gewoon afspoelen
Ik moet eigenlijk ook het water is verversen maar de planten hebben er niet zo veel last van
Ik moet eigenlijk ook het water is verversen maar de planten hebben er niet zo veel last van