Klokje in haar kopje
Klokje in haar kopje
Goedemorgen. Behoorlijk mistig hier en klam warm.
Diki heeft wel erg snel een wekker in haar bol.
Twee avonden rond acht uur, speelkwartier met diki en oefeningetjes en noem maar op. Gisteravond om 8 uur zat ze klaar, beginnen we weer.?
Ehhh nee, dus, ik ga niet iedere dag op hetzelfde tijdstip aan de gang. Dan ben ik zo een slaafje van mijn hondje. Bleef ze drammen? Nee hoor. Het was goed, ze ging lekker liggen knabbelen.
Vanmiddag weer wat doen met haar, want ze wil het wel graag. Maar zo snel zit een tijdstip in haar koppie.
Twee avonden rond acht uur, speelkwartier met diki en oefeningetjes en noem maar op. Gisteravond om 8 uur zat ze klaar, beginnen we weer.?
Ehhh nee, dus, ik ga niet iedere dag op hetzelfde tijdstip aan de gang. Dan ben ik zo een slaafje van mijn hondje. Bleef ze drammen? Nee hoor. Het was goed, ze ging lekker liggen knabbelen.
Vanmiddag weer wat doen met haar, want ze wil het wel graag. Maar zo snel zit een tijdstip in haar koppie.
Re: Klokje in haar kopje
Goede morgen. Het was hier ook behoorlijk mistig maar het begint nu op te trekken. Honden hebben het snel door als iets een paar keer op de zelfde tijd gebeurd.
Nou zeg wat een mist hè, maar nu
en daardoor zien de herfstbladeren aan de bomen er zo mooi uit
Lieverd hoor jouw Diki , geen spelletjes met vrouwtje dan vermaak ik me zelf wel
Jaja klokkie in hun koppie , ik weet er alles van
Lieverd hoor jouw Diki , geen spelletjes met vrouwtje dan vermaak ik me zelf wel
Jaja klokkie in hun koppie , ik weet er alles van

Dat heb ik met Gizmo ook, Molly minder.
Ik probeer zo weinig mogelijk ergens een gewoonte van te maken, want dan gaat ze blaffen als iets niet gebeurt. Gek zijn ze niet
Ik probeer zo weinig mogelijk ergens een gewoonte van te maken, want dan gaat ze blaffen als iets niet gebeurt. Gek zijn ze niet
Ja hoe kan dat hè dat ze dan weer op hetzelfde tijdstip klaar zit.Ientje schreef: ↑18 okt 2022, 08:48Goedemorgen. Behoorlijk mistig hier en klam warm.
Karel heeft ook zijn vaste tijden zeg maar en inderdaad dat herken ik hoor als je even niet op dat tijdstip iets kan doen blijft hij ook rustig en gaat wat anders doen. Dat is lang niet altijd met honden.

Vanmorgen dus spelletjes gedaan met diki, andere tijd, net zoveel lol. zoek, en draai en turn, buigen, dat soort dingetjes, pen oprapen en geven, kortom enen tiem nimuten fijn bezig. Daarna de tuin onveilig gemaakt. Gisteren erge pijn aan mijn achillespees, te veel,gelopen, dus vandaag moet ze het met minder doen,.zielig? Dacht het niet.
Petje af hoor voor jou en Diki , zo leuk de oefeningetjes die je met haar doet
Hoop voor je dat de achillespees gauw minder pijn doet
Net de hondjes laten plassen , wat een koude wind is er gekomen bbbrrr
Lekker nu onder de plaid gekropen en kijken naar
" grenzeloos verliefd "
Hoop voor je dat de achillespees gauw minder pijn doet
Net de hondjes laten plassen , wat een koude wind is er gekomen bbbrrr
Lekker nu onder de plaid gekropen en kijken naar
" grenzeloos verliefd "

Heb ik nog nooit gezien, op welke zender is dat?
Achillespees doet pijn. Kan jaren duren zei orthopeed,zucht
Dank je.
Beterschap Ientje is daar niks aan te doen dan, jaren met pijn lopen val ook niet mee zeg.

Orthopeed gaf aan zes weken gips, resultaat is maar afwachten, of operatie, ook geen hele goede resultaten. Spuit er in, maar kans op verweken van de pees en losschieten. Ook niet leuk. Dus ik wacht nog maar even.