Vanmiddag naar de tandarts. Vuurdoop voor Diki. Ik bracht haar dan altijd naar de buurvrouw. Die is er vandaag niet., naar huisarts, ziekenhuis, borstonderzoek gaat ze mee. Maar tandarts...... het is de bedoeling dat ze dan op mijn buik ligt....lijkt me helemaal niets. Maar ik ben zenuwachtig, dan moet ze bij mij zijn.
En blijf is niet haar beste oefening, zeg maar haar slechtste. Dus ik hoop dat de bureau poot in de behandelkamer het houdt, want daar maak ik haar vast. Wordt vervolgd.
Naar de tandarts, Diki mee
Naar de tandarts, Diki mee
Het gaat vast goed komen. Sterkte bij de tandarts.Ientje schreef: ↑24 nov 2022, 08:41Marga, beterschap verder. Longontsteking, dat is heel naar. Gelukkig gaat dat weer wat beter.
Vanmiddag naar de tandarts. Vuurdoop voor Diki. Ik bracht haar dan altijd naar de buurvrouw. Die is er vandaag niet., naar huisarts, ziekenhuis, borstonderzoek gaat ze mee. Maar tandarts...... het is de bedoeling dat ze dan op mijn buik ligt....lijkt me helemaal niets. Maar ik ben zenuwachtig, dan moet ze bij mij zijn.
En blijf is niet haar beste oefening, zeg maar haar slechtste. Dus ik hoop dat de bureau poot in de behandelkamer het houdt, want daar maak ik haar vast. Wordt vervolgd.
Re: Naar de tandarts, Diki mee
Spannend sowieso naar de tandarts, niet mijn favoriet
Gaat vast goedkomen Diki is een kanjer
Gaat vast goedkomen Diki is een kanjer

Sterkte Ientje bij de tandarts, ben benieuwd hoe het zal gaan met Diki erbij
Komt vast goed
Komt vast goed

Ben weer terug. Diki vastgebonden aan de tafel. Die was best wel stevig. Maar een te lange lijn. Uiteindelijk zat ze dus naast de behandelstoel. Dierenarts vond het helemaal goed, ze houdt van dieren dat wist ik. Wel een paar keer een hoog piepje en ze wilde boven op mij zitten.maar dat vond ik niet goed. Kortom het voel mij alles ee, en ze mag volgende week weer mee, van de tandarts.
Ik had een fleecespeeltje meegenomen , dat smeet ze meteen door de kamer heen en toen kon ze er niet meer bij
dus dat hoeft de volgende keer niet meer,
Ik had een fleecespeeltje meegenomen , dat smeet ze meteen door de kamer heen en toen kon ze er niet meer bij
Top tandarts hoor
en Diki is echt een super Llaso Apso hulphond
Ik zie wel is foto's van de Kokkebogaard door happy stones zoekers genomen en denk dan wat zou ik daar graag willen wandelen , misschien zijn daar meer paadjes tussen.door die jij niet gezien heb en Ohhh er waren daar ook steentjes verstopt, jij dus niets zien liggen
Er staat al een tijdje een beneden hoek appt van Mitros
Leeg tegenover het winkel centrum maar heb het niet op woningnet gezien
Waarom loopt buurman niet meer met Diki
Ik zie wel is foto's van de Kokkebogaard door happy stones zoekers genomen en denk dan wat zou ik daar graag willen wandelen , misschien zijn daar meer paadjes tussen.door die jij niet gezien heb en Ohhh er waren daar ook steentjes verstopt, jij dus niets zien liggen
Er staat al een tijdje een beneden hoek appt van Mitros
Leeg tegenover het winkel centrum maar heb het niet op woningnet gezien
Waarom loopt buurman niet meer met Diki