Shiva hartruis
Shiva hartruis
Pfff 3/4 weken geleden was shiva weer aan de beurt met diarree.. dus na 4 dagen aankijken (uiteindelijk zat er bloed bij) de dierenarts maar weer gebeld. Kon gelukkig dezelfde dag terecht en met een kuurtje weer opgeknapt.
Alleen hoorde de dierenarts een hartruis. Nu had hij zo iets van, kan ook komen door de ontsteking dus bij de volgende afspraak (maandelijkse cytopoint) opnieuw luisteren.
Nou dit was dus afgelopen donderdag en ja hoor shiva heeft een hartruis. Er werd aangeraden om een foto of echo te laten maken. Nu was de vraag of ze wel eens hoest. Ja dat doet ze ook geregeld als ze niks doet etc. Dus advies was dan een foto van longen en hart.
24 januari moet ik daar dus voor.
Pff lijkt wel geen eind aan te komen met die twee van ons
Alleen hoorde de dierenarts een hartruis. Nu had hij zo iets van, kan ook komen door de ontsteking dus bij de volgende afspraak (maandelijkse cytopoint) opnieuw luisteren.
Nou dit was dus afgelopen donderdag en ja hoor shiva heeft een hartruis. Er werd aangeraden om een foto of echo te laten maken. Nu was de vraag of ze wel eens hoest. Ja dat doet ze ook geregeld als ze niks doet etc. Dus advies was dan een foto van longen en hart.

Re: Shiva hartruis
Er is geconstateerd dat Shiva een hartruis heeft, waarom dan een foto van hart en longen??? Hoesten hoort bij een hartruis, dus ik zou de foto skippen. DA's verdienen graag geld, hoe lief en betrokken ze ook zijn.Kelly schreef: ↑16 jan 2023, 18:24Pfff 3/4 weken geleden was shiva weer aan de beurt met diarree.. dus na 4 dagen aankijken (uiteindelijk zat er bloed bij) de dierenarts maar weer gebeld. Kon gelukkig dezelfde dag terecht en met een kuurtje weer opgeknapt.
Jeetje Kelly het is bij jou idd regelmatig ziekenboeg
Vraag me ook af of het nodig is om foto te maken , maar ja als de dierenarts het adviseert is het moeilijk om nee te zeggen
Zijn er medicijnen voorgeschreven?
Knuff voor je meisjes
Vraag me ook af of het nodig is om foto te maken , maar ja als de dierenarts het adviseert is het moeilijk om nee te zeggen
Zijn er medicijnen voorgeschreven?
Knuff voor je meisjes

Tjonge Kelly eerst Soes en nu Shiva weer
Er was eerst ook nog sprake van een echo, dus nu alleen foto.
Hoe erg is de hartruis die ze hoorde hebben ze dat gezegd
Er was eerst ook nog sprake van een echo, dus nu alleen foto.
Hoe erg is de hartruis die ze hoorde hebben ze dat gezegd

He wat akelig. Hoop dat het meevalt. Is Shiva een shu?
Dokter zegt dat het goed is om een startpunt te hebben. Voor als ze klachten gaat krijgen dan weten ze hoe snel enzo het erger word en of ze dan medicijnen nodig heeftLise schreef: ↑16 jan 2023, 18:46Er is geconstateerd dat Shiva een hartruis heeft, waarom dan een foto van hart en longen??? Hoesten hoort bij een hartruis, dus ik zou de foto skippen. DA's verdienen graag geld, hoe lief en betrokken ze ook zijn.Kelly schreef: ↑16 jan 2023, 18:24Pfff 3/4 weken geleden was shiva weer aan de beurt met diarree.. dus na 4 dagen aankijken (uiteindelijk zat er bloed bij) de dierenarts maar weer gebeld. Kon gelukkig dezelfde dag terecht en met een kuurtje weer opgeknapt.
Nee nog geen medicijnen ze heeft er geen last van tot nu toe wat ik weet.
Ja echo was in eerste instantie maar toen ze vroeg naar hoesten leek het beter om een foto te maken omdat de longen daar ook opstaan.
De maten van de hartruis is niet heel erg geloof ik. Ook voor het eerst waargenomen nu. Maar ze willen een startpunt hebben voor eventuele medicijnen en klachtenverloop
@lentje; dankjewell, ja stamboom shih tzu.
@truus dankjewel

Wat vervelend te horen.
Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Hoe is het gegaan met de foto`s weet je al wat Kelly?Kelly schreef: ↑16 jan 2023, 18:24Pfff 3/4 weken geleden was shiva weer aan de beurt met diarree.. dus na 4 dagen aankijken (uiteindelijk zat er bloed bij) de dierenarts maar weer gebeld. Kon gelukkig dezelfde dag terecht en met een kuurtje weer opgeknapt.

Ik hoop dat het meevalt met Shiva Kelly.