Lindi gaat niet zo lekker

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Kelly

Re: Lindi gaat niet zo lekker

Bericht door Kelly » 16 jan 2023, 18:18

Ooh wat zielig is dat he als ze zich ziek voelen.
Fijn dat ze weer wat opgeknapt is, hoepn dat ze nog een helemtijd meegaat :love
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 17 jan 2023, 19:17

Het gaat best wel aardig met Lindi , alleen merk ik nu wel dat op de plekken waar ze ligt het nat is. Eerst dacht ik dat het van het natte weer kwam, maar het is toch urine wat ze verliest in haar slaap.. Ik laat haar regelmatig plassen als ze wakker is ga ik naar buiten ook snachts, . Heb wel gebroken nachten maar dat heb ik er wel voor over . Ik probeer nu de vochtafdrijver te halveren , 2 keer per dag een halve in plaats van een hele tablet.Kijken of dit gaat.Verder eet en drinkt ze prima en is niet benauwd en heeft ze geen flauwte meer gehad..Hoop dat ze nog een poosje bij ons mag blijven :love
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 19 jan 2023, 18:59

Afgelopen nacht en vandaag is Lindi droog gebleven , geen natte plekken gezien op haar kleedjes, misschien is het toch even wennen voor dat lijfje met die vochtafdrijver, . Wel wat vaker naar buiten voor een plas., maar dat is niet erg :love .Ze ligt heel rustig te slapen naast me op de bank. :loveheart
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Bericht door Corrie » 19 jan 2023, 19:51

Goed bericht Wil, het belangrijkste is dat ze geen benauwdheidsklachten heeft :xlove
Afbeelding

Plaats reactie