Balou heeft buikpijn.
Balou heeft buikpijn.
Het is weer zo ver Balou heeft sinds gisteren last van zijn maag en darmen, hij heeft veel pijn en spuugt ook. Het is mij wel gelukt om hem krampwerende medicijnen te geven maar hij voelt zich erg slecht.
Straks bel ik de dierenarts even of hij er Metacam bij mag tegen de pijn. Ik hoop dat hij snel opknapt, het is zo zielig om hem met zoveel pijn te zien. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan dus ben moe maar dit maakt niet uit als Balou zich maar snel beter voelt.
Straks bel ik de dierenarts even of hij er Metacam bij mag tegen de pijn. Ik hoop dat hij snel opknapt, het is zo zielig om hem met zoveel pijn te zien. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan dus ben moe maar dit maakt niet uit als Balou zich maar snel beter voelt.
Re: Balou heeft buikpijn.
De dierenarts wil hem toch zien dus zo op naar Groningen.Marga. schreef: ↑18 mar 2023, 08:37Het is weer zo ver Balou heeft sinds gisteren last van zijn maag en darmen, hij heeft veel pijn en spuugt ook. Het is mij wel gelukt om hem krampwerende medicijnen te geven maar hij voelt zich erg slecht.
Jeetje , zielig voor Balou
Hoe ga jij naar Groningen, gaat je dochter mee
Hoop dat Balou zich gauw beter voelt
Hoe ga jij naar Groningen, gaat je dochter mee
Hoop dat Balou zich gauw beter voelt

Ah gossieMarga. schreef: ↑18 mar 2023, 09:43De dierenarts wil hem toch zien dus zo op naar Groningen.Marga. schreef: ↑18 mar 2023, 08:37Het is weer zo ver Balou heeft sinds gisteren last van zijn maag en darmen, hij heeft veel pijn en spuugt ook. Het is mij wel gelukt om hem krampwerende medicijnen te geven maar hij voelt zich erg slecht.
wat een ellende, tis ook nog weekend pfff. 
Mijn zoon zou meegaan. Maar Balou begon een beetje te eten, maar een paar brokjes maar toch. Ik heb nu met de dierenarts afgesproken dat we het even aankijken gaat het niet goed dan kan hij alsnog langskomen.
Balou was gisteren al ziek maar de buikpijn houd meestal maar één dag aan. Helaas is dit net als de laatste keer nu niet het geval maar de medicijnen doen hun werk en hij lijkt minder krampen dan gisteren te hebben. Balou haat autoritten dus die voorkom ik liever zo veel mogelijk i.v.b met stress en zijn hartafwijkingen, ik ga alleen met hem naar de dierenarts als dit echt niet anders kan. Het ziet er nu naar uit dat het rustig even kan worden aangekeken, Balou ligt nu lekker te slapen vannacht was hij erg onrustig dus hij zal wel moe zijn. Gelukkig neemt hij de medicijnen wel in een stukje banaanJo-Anne schreef: ↑18 mar 2023, 12:47Ah gossieMarga. schreef: ↑18 mar 2023, 09:43De dierenarts wil hem toch zien dus zo op naar Groningen.Marga. schreef: ↑18 mar 2023, 08:37Het is weer zo ver Balou heeft sinds gisteren last van zijn maag en darmen, hij heeft veel pijn en spuugt ook. Het is mij wel gelukt om hem krampwerende medicijnen te geven maar hij voelt zich erg slecht.
Straks bel ik de dierenarts even of hij er Metacam bij mag tegen de pijn. Ik hoop dat hij snel opknapt, het is zo zielig om hem met zoveel pijn te zien. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan dus ben moe maar dit maakt niet uit als Balou zich maar snel beter voelt.wat een ellende, tis ook nog weekend pfff.
![]()
Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Balou. Hij krijgt vandaag nog de medicijnen tegen de krampen en morgen zien we wel weer verder. Hij maakte me vanmorgen wel vroeg wakker omdat hij uit wilde dus om zes uur was ik al aan de wandel met de honden. Nu liggen ze beiden te slapen op de bank, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen misschien het grasveld bemesten, ik zie het wel.
Een fijne dag.
Een fijne dag.
Dank je Marga jij ook fijne dag. 6 uur op lekker vroegMarga. schreef: ↑19 mar 2023, 07:55Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Balou. Hij krijgt vandaag nog de medicijnen tegen de krampen en morgen zien we wel weer verder. Hij maakte me vanmorgen wel vroeg wakker omdat hij uit wilde dus om zes uur was ik al aan de wandel met de honden. Nu liggen ze beiden te slapen op de bank, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen misschien het grasveld bemesten, ik zie het wel.
Een fijne dag.
Gelukkig gaat het weer wat beter met Balou.

Ik was niet zo blij met het vroege opstaan, ik voelde me de hele dag gebroken moe maar ik heb wel mijn grasveld bemest. Vandaag voel ik me weer prima net als Balou overigens, hij is ook weer de oude.Jo-Anne schreef: ↑19 mar 2023, 10:32Dank je Marga jij ook fijne dag. 6 uur op lekker vroegMarga. schreef: ↑19 mar 2023, 07:55Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Balou. Hij krijgt vandaag nog de medicijnen tegen de krampen en morgen zien we wel weer verder. Hij maakte me vanmorgen wel vroeg wakker omdat hij uit wilde dus om zes uur was ik al aan de wandel met de honden. Nu liggen ze beiden te slapen op de bank, ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen misschien het grasveld bemesten, ik zie het wel.
Een fijne dag.![]()
Gelukkig gaat het weer wat beter met Balou.![]()
Ik moet vrijdag met Lotus naar de da voor het knippen van haar nagels en legen van haar a***lklieren, ik heb het dan gelijk even over de medicijnen tegen de buikkrampen van Balou dat ze niet voldoende meer werken. Maar voor nu heeft hij het weer achter de rug.
Jij blij, Balou blij peeshees
Lotus nog ff ,hoop voor je dat dan voorlopig niet meer naar de dierenarts hoeft .
Lotus nog ff ,hoop voor je dat dan voorlopig niet meer naar de dierenarts hoeft .

Gaat het weer beter? Arme Balou. Welk krampwerend medicijn geef je dan?
Dank je wel. Ga dat ook eens vragen. Voor als diki weer buikpijn heeft
Klopt, hij mag drie x daags een kwart tablet als één keer daags niet helpt.