Slecht nieuw gekregen
Slecht nieuw gekregen
De dokter is net geweest voor de uitslag.Dat is heel slecht voor cootje, zo heeft long K snik en is uitgezaad na haar lever snik snik ben in huilen uit gebastten. Nu moeten we ik en cora beslissen of we haar moet laten behandelen voor de Chemo behandelen, volgengs de dokter is het niet meer haal baar. Ze heeft geen pijn zeg ze ,maar als ze pijn krijg wil die morfine beginnen. wordt een moeilijke beslissing voor ons.

Re: Slecht nieuw gekregen
Heel veel sterkte Truus , voor jou ,je zus en verdere familie
Denk dat je je zus de ellende van chemo moet besparen , idd morfine voor als ze pijn heeft
Geniet van en met elkaar zolang het kan
Denk dat je je zus de ellende van chemo moet besparen , idd morfine voor als ze pijn heeft
Geniet van en met elkaar zolang het kan

Sterkte met deze moeilijke beslissing meis
weet er alles van als je voor je naasten zo`n beslissing moet nemen.
dikke knuff

weet er alles van als je voor je naasten zo`n beslissing moet nemen. dikke knuff

Lieve Truus, wat een naar bericht en moeilijke beslissing die jullie moeten nemen.
Ik als buitenstaander denk dat je zus beter af is met morfine als ze pijn krijgt, dan chemo etc. Maar ja, ik ben een buitenstaander en kijk er anders naar dan jullie.
Heel veel sterkte en pas goed jezelf, dit geldt ook voor Cora.
Ik als buitenstaander denk dat je zus beter af is met morfine als ze pijn krijgt, dan chemo etc. Maar ja, ik ben een buitenstaander en kijk er anders naar dan jullie.
Heel veel sterkte en pas goed jezelf, dit geldt ook voor Cora.
Sterkte Truus 
Heel veel sterkte Truus.
Ach Truus wat een vreselijk bericht. En wat een zorg meteen. Heel veel sterkte.