Lotus was zeer geïnteresseerd in een naaktslak.

Balou weet niet zo goed wat hij moet doen.

Lotus is aan het spelen, iets wat Balou zelden doet.

Nemo geniet ook van de buitenlucht.

Nee, Nemo komt nooit los. Nemo is een wat angstige kat en ik vrees dat hij niet terug komt. Hierbij heb ik hem bewust als binnenkat, Lucky had ik ook als binnenkat maar als oud boerderij kitten werd hij hier niet blij van. Hij woont nu bij mijn dochter en heeft daar alle vrijheid en omdat er alleen eigen volk op het terrein komt is het ook heel veilig. Nemo kan prima als binnenkat maar dit werkt dus niet voor iedere kat. Nemo word volgende week 9 dus komt op leeftijd en is hierdoor ook rustig.Corrie schreef: ↑22 jun 2023, 14:58Wat een leuke foto's , hihi met de slak , gelukkig kan ze er niet bij
Komt Nemo ook wel los in de tuin ?
Kleindochter heeft ook een kattenren in de tuin ( van de vorige bewoonster )maar wil als ze gewend zijn het weghalen , afgelopen 2 jaar had ze alleen een balkonnetje maar daarvoor ook een tuin en daar liepen ze los
![]()

Het valt niet altijd mee om de honden naar de lens te laten kijken. Ik gebruik vaak of een piepspeeltje of een klikker of ik zeg, botje?
Niet Lotus maar ik heb de slak per ongeluk vermoord. Ik ben op den duur een vloerkleed gaan boenen en schoonspuiten en was de slak hierbij vergeten. Hij bleek niet goed tegen schoonmaakmiddel te kunnen dus ik heb hem uit zijn lijden verlost.