Diki. Plek in bek

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Ientje

Diki. Plek in bek

Bericht door Ientje » 07 sep 2023, 10:17

Net Diki naar de da gebracht. Voor de verwijdering van de plek op haar gehemelte. Nu afwachten en duimen draaien. Ze voelde het aan, wilde niet mee naar buiten, maar helaas het moest. Ben vroeg gegaan om de kinderen van de scholen te ontlopen en zo te voorkomen dat er toch eten op straat zou liggen.
Dus daar een uur zitten wachten want er waren toch nog twee afspraken voor haar gepland. Geeft niet, alle tijd om de medicatie die ik haar nog gegeven heb door te nemen en verder overleg.

Ik hoor wat als ze klaar zijn, en nu wachten. Verwachting is dat ik haar rond drie uur op kan halen. Gelukkig haat mijn vriendin dan mee, want om dat eind in 30 graden te lopen is niet te doen. Allemaal asfalt en klinkers,

Jo-Anne
Site Admin

Re: Diki. Plek in bek

Bericht door Jo-Anne » 07 sep 2023, 10:26

Oh dat wachten :aaiaiai
Duimen draaien, hou je taai meis :blommetje
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 sep 2023, 11:39

Afbeelding

Duurt altijd te lang dat wachten weer op je kameraadje.... :dogpet
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 07 sep 2023, 12:29

Dank je wel Jo Anne

Diki is weer thuis, blinkend witte tandjes, (nog niet gezien maar daar ga ik vanuit)maar daar was niet veel aan te doen, complimentje kreeg ik voor keurig onderhoud.  Bultje is verwijderd, het was waarschijnlijk een goedaardig plekje op het feromonen bultje dat daar bij iedere hond zit, ik heb nog niet durven kijken. Vanavond als ze weer medicatie moet hebben is vroeg genoeg. Ze was heel snel wakker en toen kon ik haar rond elf uur ophalen. Ze jammerde en zat te keffen, zo zielig, dus goed dat ik gelijk gegaan ben. De buurman is meegeweest.. Maar dat komt ook door de narcose dat jammeren, weet ik, maar nu is het wel over. . Want toch een uur onder zeil geweest, maar geen hele zware narcose.  Eenmaal thuis heel onrustig, dan hier dan daar liggen, op de bank springen, maar nu ligt ze even rustig en kan ik typen.

Omdat het allemaal heel snel is gegaan, was de rekening ook heel vriendelujk, de helft vd begroting ongeveer :applaus

Nu nog afwachten op de uitslag van het celonderzoek vh bultje. En of de pancreatitis niet weer opleeft nu. Maar voor zover alles goed. 

Toen ik thuis kwam van haar wegbrengen, stond de schilder voor de deur. Ik had bericht gehad dat ze een dezer weken zouden komen, maar er was geen datum en tijd afgesproken. Hij was bij de buren bezig, dus nu neemt hij dit huis ook gelijk mee. Pal,op het zuiden, bloedje heet, het water druipt van die man af.  Maar dan is er ook alles tegelijk. En tegen alle voorschriften in, airco aan terwijl deur en ramen open staan en het screen omhoog is. Maar ja anders wordt het hier zo heet.

Kelly

Bericht door Kelly » 07 sep 2023, 12:45

Fijn dat Diki weer thuis is en alles goed is gegaan! Nu even spannend tot de uitslag.
:blommetje
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 08 sep 2023, 10:54

Fijn dat het goed gegaan is :goedzo nu nog ff wachten op de uitslag
Was Diki vanochtend weer zoals altijd :dogpet

De schilder al klaar ?
De verf droogt onder z'n handen met dit weer :zun
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 08 sep 2023, 11:48

Fijn dat het goed is gegaan nog even wachten op de uitslag :dogpet
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 sep 2023, 19:50

Heb nog nagevraagd. Het bultje is goedaardig, wordt niet opgestuurd.alles ziet er nu keurig uit. Mooie witte schone tanden en kiezen. Ze eet goed. Nog wel erg rustig, maar wellicht door de warmte die zeker meespeelt. De schilder is Klaar. De verf droogt in ribbeltjes op, de warmte? Pal op de zon? Zat ook een vliegje op. Leefde nog, helemaal vast geplakt, zo zielig.

Marga.

Bericht door Marga. » 09 sep 2023, 08:34

Ientje schreef:
08 sep 2023, 19:50
Heb nog nagevraagd. Het bultje is goedaardig, wordt niet opgestuurd.alles ziet er nu keurig uit. Mooie witte schone tanden en kiezen. Ze eet goed. Nog wel erg rustig, maar wellicht door de warmte die zeker meespeelt. De schilder is Klaar. De verf droogt in ribbeltjes op, de warmte? Pal op de zon? Zat ook een vliegje op. Leefde nog, helemaal vast geplakt, zo zielig.
Fijn dat dit ook weer achter de rug is en dat het bultje goedaardig is.

Corrie

Bericht door Corrie » 09 sep 2023, 10:34

Gelukkig dat het plekje goedaardig is , voorlopig geen zorgen meer om Diki hoop ik voor jou :loveheart
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 09 sep 2023, 13:09

Fijn dat het goedaardig is zijn de zorgen weer voorbij voor dik :loveheart i en jou Ientje.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 12 sep 2023, 07:29

Diki is weer de oude. Wel rustig overdag, zou dat de hitte zijn? Maar ze eet, drinkt, en alles komt er aan de goede kant weer netjes uit.
Vanmorgen al heerlijk gelopen in een beetje spetters en een kleddernat park. We hebben genoten.

Truus

Bericht door Truus » 12 sep 2023, 12:40

Wat fijn dat diki :loveheart weer de oude is
Gelukkig is de warmte voorbij kunnen we :run aan de wandel met de hondjes Luca had ook niet veel zin om te lopen.
Afbeelding

Plaats reactie