Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Beterschap Ientje
Wij hebben zo bel die kan je mee na buiten nemen.
Maar eigenlijk niet nodig Luca blaft ook als de bel ga.
Wij hebben zo bel die kan je mee na buiten nemen.
Maar eigenlijk niet nodig Luca blaft ook als de bel ga.

Hij lust vast ook hondenvoer, blikvoeding en brokjes. Kijk uit ze stikken vd vlooien en teken. Die vlooien springen over
Druk vanmorgen. De stortbak van de wc is vervangen, duurde meer dan twee uur voor hij vol was na doortrekken 40 jaar oud dan mag het.. Hij kon tussne 8 en 10 komen, dus vroeg op, rondje hondje en ontbijten. Om 8 uur geen mijnheer, dus ik heb diki op tafel gezet en begonnen met knippen, wat ik gedaan had was gebeurd toch?
om 9 uur zag diki er weer netjes uit, eigenlijk moet ze nog in bad, maar heb haar in de leave in, soort droogshampoo maar dan nat, gezet, nu ruikt ze weer lekker. Was daar mee bezig en toen stond de stortbak mijnheer op de stoep. Koffie gezet en met 20 minuten was hij weer weg. Dardna gezogen de kamer, keuken, wc halletje en de bijkeuken, was zo hard nodig.
Pufff maar ja inmiddels half 10 en tijd voorr tweede rondje hondje, de langere ronde. Gelijk maar gedaan. Op mijn tandvlees thuisgekomen, zo honds moe, afgelopen vrijdag had ik weer een duizel dag, ik voel dat nu weer. Te veel gedaan, ach ja.
Maar meer dan tevreden
over mezelf.
Pufff maar ja inmiddels half 10 en tijd voorr tweede rondje hondje, de langere ronde. Gelijk maar gedaan. Op mijn tandvlees thuisgekomen, zo honds moe, afgelopen vrijdag had ik weer een duizel dag, ik voel dat nu weer. Te veel gedaan, ach ja.
Maar meer dan tevreden
De egel was een kwartier later al weer weg , had idd schaaltje hondenbrokjes en water willen neerzetten
Je mag zeker trots zijn op jezelf , veel gedaan zeg vanochtend en fijn nieuwe stortbak
Je mag zeker trots zijn op jezelf , veel gedaan zeg vanochtend en fijn nieuwe stortbak

Voel me niet zo lekker alles trilt in me lijf en duizelig ga even liggen.

Kalm aan Truus. Kan dit het onnatuurlijke weer zijn? Het is weer benauwd warm buiten.
Stortbak lekt....water achter de wc pot, grrrr. Maar de loodgietermijnheer komt er al weer aan. Misschien moet de ring vaster gedraaid worden? Of afkitten? Mij lukte het niet de ring vaster te draaien.
Stortbak gemaakt, ben benieuwd, een of ander ringetje zat scheef.
@ Ientje
Nou ja, jij blij nieuwe stortbak en dan lekkage , gelukkig nu in orde
@ Truus
Neem je rust en beterschap
Nou ja, jij blij nieuwe stortbak en dan lekkage , gelukkig nu in orde
@ Truus
Neem je rust en beterschap

Beterschap Truus, hopelijk voel je je snel weer de oude.
Gelukkig dat het probleem met de stortbak is opgelost Ientje.
Een nieuwe dag nieuwe kansen, Kat Nemo gaat weer naar de dierenarts voor het knippen van zijn nagels.
Vorige week kwam de tijger in Nemo omhoog en durfde de dierenarts het niet aan. Nu heeft hij gelukkig zijn rust gevende tablet wel opgegeten en dit scheelt.
Gelukkig dat het probleem met de stortbak is opgelost Ientje.
Een nieuwe dag nieuwe kansen, Kat Nemo gaat weer naar de dierenarts voor het knippen van zijn nagels.
Vorige week kwam de tijger in Nemo omhoog en durfde de dierenarts het niet aan. Nu heeft hij gelukkig zijn rust gevende tablet wel opgegeten en dit scheelt.
Het nageltjes knippen is zonder problemen gelukt, een hele opluchting. De dierenarts knipte ze, normaal doet de assistente dit. Ik dacht al even, als dit maar geen dierenarts prijzen worden maar nee hoor de normale prijs. De dierenarts had nog een goed idee ook. Hij liet Nemo zich verstoppen in het dekentje dat in zijn kattenreisbench lag, met zijn kop verstopt in het dekentje liet Nemo het knippen zonder problemen toe.

En nog twee foto's van het jonge egeltje dat van de week bij het egelvoer zat te eten.

En nog twee foto's van het jonge egeltje dat van de week bij het egelvoer zat te eten.
Fijn dat Nemo's nageltjes weer kort zijn
Leuk dat egeltje bij je in de tuin , had jij nou ook een egelhuisje
Leuk dat egeltje bij je in de tuin , had jij nou ook een egelhuisje

Wat een slimme oplossing, zoveel minder stress. Wat een pracht foto van Nemo.