Vandaag begint niet goed. Grijze container dag. Netjes aan de weg, zoals iedere week. Komt er zo iemand met een grote auto en die parkeert de auto een halve meter verder, op de stoep uiteraard.

Want ja, je zal ietsjes verder moeten lopen met je kindje naar school. Sorry ik ben wat cynisch want boos.
Voordat ik de container kon verplaatsen kwam de vuilnisauto er aan, en ja hoor, mijn bak, die het dichts bij de auto stond is verdwenen

Ik achter de vuilnisman aan,

,voordeur open laten staan, tussen deur dicht hoor. . Levensgevaarlijk op de weg gestaan, want de auto,s moeten langs die vuilnisauto, even wachten kan niet. Dus vuilnisman uit de auto, wij naar de veilige kant. Vraag ik, heeft u mijn container ergens anders neer gezet. Hij kijkt omhoog en ja hoor daar hangt mijn bak, half in de auto, volledig kapotgescheurd . Arme bak

. Tja, hij kon hem, dus nog net pakken, maar hing scheef in de ophaalklemmen. Stond nl een auto geparkeerd. Hij had natuurlijk de bak ergens anders neer kunnen zetten. ... maar die auto hoorde daar niet . Zonde van ons belastinggeld, ik krijg wel een mooie nieuwe, as vrijdag

. Inmiddels weer terug kom weer langs de auto, en daar hangt de eigenaresse ondersteboven op de achterbank. Ik heb haar best netjes aangesproken, gezien mijn boosheid, en gevraagd de volgende keer rekening te houden met de vuilnisauto want dat mijn bak nu weg is, kapot enzv. Kreeg een grote mond terug, ze stond ver genoeg weg, en dat was niet haar schuld enzv. Tja je zal ook eens zeggen sorry, oeps, zal er op letten. Ik snap inmiddels wel waar die kindjes hier de scheldwoorden leren, gewoon van de ouders.
Heb vervolgens handhaving gebeld voor weer wat controle hier in de straat. Vorige week stonden er twee handhavers niets te doen voor het stembureau, ja, studenten, die moeten leren staan denk ik (cynisch)

. Ik zou zeggen zet die studenten handhaving dan maar eens in als het hier wel druk is.
Dat was één
Nummer twee. Ik wilde de echo rekening van diki declareren, loopt mijn laptop vast,

dus niet declareren.
Wat is nummer drie? Ik kan zo mijn schoenen halen, Ik zie de bui al hangen, schoenen met spitse neuzen en haakjes voor de veters en zonder rits?. Want ik heb aangegeven dat ik dat dus echt niet wil, alles komt in drieen toch?
Wordt vervolgd,