Operatie Gizmo
Operatie Gizmo
Gizmo heeft een vetbult, maar die is te erg gaan groeien en de trimster voelde er nog een. Toen had ik het niet meer zo breed. De nieuwe bult is erg los, die ze al had is erg vast. De dierenarts zei nu, goedaardige tumoren. Toen we de eerste keer gingen zeiden ze vetbult er vanuit gaande dat die niet groeide.
Kreeg opties. Niets doen, dan groeit de bult door en gaat open. Over 3 maanden of een jaar, geen idee, maar open gaat ie, want dat kan de huid niet aan. Dan zou het tijd zijn afscheid te nemen. Of weghalen.
Het is het laatste geworden. Vrijdag wordt ze geopereerd. Gizmo is 12. Ze zei het is uitwendig, dus niet zo’n heftige operatie. In de buik was een heel ander verhaal geweest en ze is nog een fitte senior.
Duurt een half uurtje. S’middags als alles goed is mag ze weer naar huis.
Afwachten tot het open gaat, dat is geen fijne gedachte.
Ze heeft er totaal geen pijn aan, je kunt het gewoon aanraken.
Kreeg opties. Niets doen, dan groeit de bult door en gaat open. Over 3 maanden of een jaar, geen idee, maar open gaat ie, want dat kan de huid niet aan. Dan zou het tijd zijn afscheid te nemen. Of weghalen.
Het is het laatste geworden. Vrijdag wordt ze geopereerd. Gizmo is 12. Ze zei het is uitwendig, dus niet zo’n heftige operatie. In de buik was een heel ander verhaal geweest en ze is nog een fitte senior.
Duurt een half uurtje. S’middags als alles goed is mag ze weer naar huis.
Afwachten tot het open gaat, dat is geen fijne gedachte.
Ze heeft er totaal geen pijn aan, je kunt het gewoon aanraken.
Re: Operatie Gizmo
Spannend Yvonne, goede beslissing. Bij mijn toller zat er eentje, niet eens groot, maar die ging open. Allemaal prut eruit, ontstoken. Eerst ab tegen de ontsteking daarna die bult en nog twee anderen weggehaald. En ze werd me toch een blije hond,,ze,was,toen een jaar,of tien elf. Ook de da en ikzelf dacht, zemheeft er geen last van. Ik had een hond die jaren jonger leek toen alles weer beter was.genezen ging vrij vlot op een plekje na, maar ook dat ging dicht,
heel veel succes.
heel veel succes.
Altijd spannend een oudje die moet worden geopereerd. Succes en sterkte.
Ai nooit leuk. Maar mijn herder had ze ook, leeftijd speelt ook een rol zei de dierenarts toen.
Moet ze onder narcose?
Moet ze onder narcose?

Ohh zoiets altijd spannend, sterkte voor morgen
luna heeft ook zoiets , volgens mij iets gegroeid
Afwachten wat er gezegd wordt als ze voor APK gaan
luna heeft ook zoiets , volgens mij iets gegroeid
Afwachten wat er gezegd wordt als ze voor APK gaan

Altijd spannend als je hond onder narcose gaat.
Sterkte morgen.
Sterkte morgen.
Dank juliie
.
Ja, ze gaat onder narcose. Kreeg de indruk dat ze dat altijd doen bij oudere hondjes. Ze mag geen pijn hebben.
Ja, ze gaat onder narcose. Kreeg de indruk dat ze dat altijd doen bij oudere hondjes. Ze mag geen pijn hebben.
Ahhhh meissie Gizzimo, sneu altijd tis niet niks voor zo`n beestje. Pffff fijn dat ze weer thuis is meis
Nu bijkomen.
Molly zo lief
fijn haar weer eens te zien ook, zo leuk.
Relaxen nu!

Molly zo lief
Relaxen nu!

Thuis verder opknappen Gizmo. Komt goed 
Achter de rug, hele opluchting, en nu lekker vertroetelen en opknappen. Beterschap.
Fijn dat het achter de rug is. Nu maar opknappen Gizmo. 
Wat slaapt geneest ook! Fijn om te horen.