broertje ??
Re: broertje ??
Wat een schattige pups, jammer dat er een reutje is overleden.
Hoe jammer ik het ook vind, maar ik ga de pup afzeggen. Gelukkig heb ik hem nog niet in het echt gezien.
Na mijn operatie duurt het nog drie weken voordat ik loopgips krijg en fysio. Dat is dus rond 21 juni. Twee weken later zou ik de pup dan op kunnen halen. Het is niet eerlijk om de pup een start te geven met een vrouwtje dat totaal nog niet in vorm is.
In ieder geval stop ik per 1 januari definitief met werken, ook als verlenging nog mogelijk is. Vanaf 1 januari stop ik dus en als ik voor een pup ga, ben ik niet meer aan de zomervakantie gebonden i.v.m. zes weken vrij.
Na mijn operatie duurt het nog drie weken voordat ik loopgips krijg en fysio. Dat is dus rond 21 juni. Twee weken later zou ik de pup dan op kunnen halen. Het is niet eerlijk om de pup een start te geven met een vrouwtje dat totaal nog niet in vorm is.
In ieder geval stop ik per 1 januari definitief met werken, ook als verlenging nog mogelijk is. Vanaf 1 januari stop ik dus en als ik voor een pup ga, ben ik niet meer aan de zomervakantie gebonden i.v.m. zes weken vrij.
Heel sneu dat het zo moet lopen. Maar je bent inderdaad nu wel even bezig en een pup is veel werk.
Wijs besluit.Lise schreef: ↑23 mei 2024, 16:51Hoe jammer ik het ook vind, maar ik ga de pup afzeggen. Gelukkig heb ik hem nog niet in het echt gezien.

Verstandig Lise , een pup kost veel tijd en energie en dat heb je voor jezelf nodig
Volgend jaar komt er vast nog wel 1 op je pad
Volgend jaar komt er vast nog wel 1 op je pad

Inderdaad maar goed ja, dat je hem nog niet gezien hebt. Dan is het makkelijker, alhoewel heel de situatie balen is. Volgend jaar komt er vast weer een lieverd voorbij.
Idd een wijs besluit maar het zal niet makkelijk zijn geweest.
Maar rond januari als je hopelijk weer helemaal de oude bent en alle tijd voor een pup hebt is waarschijnlijk een beter moment voor jou en de pup.
Maar rond januari als je hopelijk weer helemaal de oude bent en alle tijd voor een pup hebt is waarschijnlijk een beter moment voor jou en de pup.