Vieze beesten zijn hondrn toch.....

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Plaats reactie
Ientje

Vieze beesten zijn hondrn toch.....

Bericht door Ientje » 19 mei 2024, 14:10

:aaiaiai vanmorgen, kwart over 7, het eerste rondje :lopen , vakantie vriendje was er weer eens. Altijd gezellig. En opeens kijk ik om, zie ik diki heerlijk uitgebreid met haar schouder en zijkant door het gras gaan. Ik er naar toe, rotte vis of een ander dood beest. Vreselijke stank. Bah bah bah. Tuig onder, :cry
Wat vindt zo,n hond daar nu toch aan.
Met het laatste beetje shampoo haar thuis meteen onder de douche gezet. Ik heb nu het douchekrukje van mijn ma gepakt, en ben daarop gaan zitten, dat gaat een stuk fijner, had ik eerder moeten doen dom dom van mij. :gniffel
Daarna diki en ik gegeten, en heb ik diki gefohnd. Lijfje droog poten niet.
Maar ja, gewassen haar knipt erg fijn. Tafel leeggemaakt, had geen puf de trimtafel uit te klappen. En haar geknipt. Om half tien was ze klaar, nog nooit een half natte hond geknipt, maar het is redelijk gelukt. :giller ,

Afbeelding

Lise

Re: Vieze beesten zijn hondrn toch.....

Bericht door Lise » 19 mei 2024, 16:34

Ientje schreef:
19 mei 2024, 14:10
:aaiaiai vanmorgen, kwart over 7, het eerste rondje :lopen , vakantie vriendje was er weer eens. Altijd gezellig. En opeens kijk ik om, zie ik diki heerlijk uitgebreid met haar schouder en zijkant door het gras gaan. Ik er naar toe, rotte vis of een ander dood beest. Vreselijke stank. Bah bah bah. Tuig onder, :cry
Wat vindt zo,n hond daar nu toch aan.
Met het laatste beetje shampoo haar thuis meteen onder de douche gezet. Ik heb nu het douchekrukje van mijn ma gepakt, en ben daarop gaan zitten, dat gaat een stuk fijner, had ik eerder moeten doen dom dom van mij. :gniffel
Daarna diki en ik gegeten, en heb ik diki gefohnd. Lijfje droog poten niet.
Maar ja, gewassen haar knipt erg fijn. Tafel leeggemaakt, had geen puf de trimtafel uit te klappen. En haar geknipt. Om half tien was ze klaar, nog nooit een half natte hond geknipt, maar het is redelijk gelukt. :giller ,

Afbeelding
Wat stinkt dat hé. Die lucht kan nog uren in je neus blijven hangen ondanks een wasbeurt. Diki ziet er ondanks de hlaf natte knipbeurt ziet Diki er weer keurig uit.

Ientje

Bericht door Ientje » 19 mei 2024, 16:53

Dank je Lise.

Corrie

Bericht door Corrie » 19 mei 2024, 21:26

Mag je nog blij zijn dat de stank na het wassen weg is
Wij ooit gehad met de Boxer en met een Cavaliertje moesten nog wel eerst met de auto naar huis
L& K hebben dit gelukkig nog niet gedaan
Diki ziet er zoals altijd mooi uit :loveheart
Handig hoor als je zelf je doggie kan knippen :klapklap
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 19 mei 2024, 22:48

Corrie schreef:
19 mei 2024, 21:26
Mag je nog blij zijn dat de stank na het wassen weg is
Wij ooit gehad met de Boxer en met een Cavaliertje moesten nog wel eerst met de auto naar huis
L& K hebben dit gelukkig nog niet gedaan
Diki ziet er zoals altijd mooi uit :loveheart
Handig hoor als je zelf je doggie kan knippen :klapklap
Ze mocht wel zelf de trap oplopen, had geen zin haar op te tillen. Lucht was niet helemaal weg, maar daarna gedruppeld met de stop bodyguard. En toen was de lucht weg.

Truus

Bericht door Truus » 20 mei 2024, 12:38

Diki zie er mooi uit en reuk weer lekker :love
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 mei 2024, 08:01

Mijn los lopende honden deden dit ook graag en idd de stank die dan van ze afkomt.
Gelukkig krijgen mijn aan de flexi lopende honden de kans niet.

Plaats reactie