GEWONNEN!!! DIKI IS DE WINNAAR VAN DE FOTOWEDSTRIJD MEI 2024
"IN DE NATUUR"

GEFELICITEERD BAASJE IENTJE MET JOU WINNAAR DIKI

Ja en misschien moeten we wel stoppen met dit forum.....als we zo gaan beginnen..Ientje schreef: ↑12 jun 2024, 08:48Dank jullie wel, dit had ik niet verwacht, er waren veel mooiere fotoos.
Misschien is het een idee. JOAnne heeft al eens voor gesteld de wedstrijd niet meer te hpuden. Maar dat vonden we geen van allen leuk. De inzendingen worden wel minder. Misschien een keer per twee maanden of per kwartaal?
Mijn volgende voorstel, de hond in de regen![]()

Je hebt een punt Jo-Anne. Moderator zijn kost tijd en energie, daar zouden de leden zich meer bewust van moeten zijn. Ik heb in ieder geval wel zin om dingen van de mannen en mijzelf te delen.Jo-Anne schreef: ↑12 jun 2024, 08:51Ja en misschien moeten we wel stoppen met dit forum.....als we zo gaan beginnen..Ientje schreef: ↑12 jun 2024, 08:48Dank jullie wel, dit had ik niet verwacht, er waren veel mooiere fotoos.
Misschien is het een idee. JOAnne heeft al eens voor gesteld de wedstrijd niet meer te hpuden. Maar dat vonden we geen van allen leuk. De inzendingen worden wel minder. Misschien een keer per twee maanden of per kwartaal?
Mijn volgende voorstel, de hond in de regen![]()
Als we geen zin of puf meer hebben om foto`s op het forum te plaatsen ...enz. enz. want dat gebeurd erg weinig of nog wel ZIN hebben in dingen te delen van je vriendjes en elkaar, hoor ik het wel!
![]()
![]()