Lotus heeft last van haar schouder.

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Corrie

Re: Lotus heeft last van haar schouder.

Bericht door Corrie » 14 okt 2024, 16:15

Dat is een goed bericht , hoop dat het gauw over is voor Lotus :loveheart
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 15 okt 2024, 09:13

Ientje schreef:
14 okt 2024, 12:18
Marga. schreef:
14 okt 2024, 10:56
We zijn weer terug van de dierenarts.
Het valt gelukkig alles mee met Lotus, ze heeft geen artrose in haar schouder maar een verstuikte pols.
Er zit wat speling in het polsgewricht en het kraakt maar het is niet opgezet of warm dus het is niet ontstoken.
Ze krijgt nu een week Metacam om te kijken hoe het dan gaat en hierna even afwachten.
Een verstuiking klinkt ook niet gek, Lotus springt op en van de bank dus dit kan een keer mis zijn gegaan zonder dat ik dit gezien heb.
Dit hoorde ik dus ook bij diki, speling in ellebooggewricht. Diki springt ook van bank en bed. Heb er nu een kussen onder gelegd. Maar dan springt ze er rustig overheen, een nog grotere sprong met hardere landing :cry
Lotus zal net als Diki ook niet op een kussen springen, dit is ze ook niet gewent. En zal ik een groot hoogpolig kleed neer leggen dan zal ze denken, wat een grote plasmat.

Marga.

Bericht door Marga. » 15 okt 2024, 09:15

Corrie schreef:
14 okt 2024, 16:15
Dat is een goed bericht , hoop dat het gauw over is voor Lotus :loveheart
Dat hoop ik ook. Ze loopt normaal maar ontziet de poot natuurlijk niet voor niets dus ze zal er wel pijn aan hebben maar geeft dit niet aan.

Truus

Bericht door Truus » 15 okt 2024, 17:10

Gelukkig geen artrose Lotus :love
Hoop dat het na een week over is met de Metacam
Beterschap Lotus en een aaiiiiiiiiiiii van Luca :loveheart
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 19 okt 2024, 09:11

Marga. schreef:
Het valt gelukkig alles mee met Lotus, ze heeft geen artrose in haar schouder maar een verstuikte pols.
Er zit wat speling in het polsgewricht en het kraakt maar het is niet opgezet of warm dus het is niet ontstoken.
Ze krijgt nu een week Metacam om te kijken hoe het dan gaat en hierna even afwachten.
Een verstuiking klinkt ook niet gek, Lotus springt op en van de bank dus dit kan een keer mis zijn gegaan zonder dat ik dit gezien heb.

En helpt de metacam een beetje voor Lotus? :love
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 26 okt 2024, 10:10

Jo-Anne schreef:
19 okt 2024, 09:11
Marga. schreef:

En helpt de metacam een beetje voor Lotus? :love
Lotus heeft één dag Metacam gehad maar toen ging ze vreselijk aan de diarree met bloed er in, ik ben toen gelijk gestopt een dag later ging het alweer beter.
Ze tilt nog steeds haar poot op als ze staat of zit maar ik heb besloten om het aan te kijken.
Anders moet er een foto worden gemaakt en moet ze onder narcose, omdat dit niet goed is voor de cm/sm doe ik dit dus niet.
Als ze ooit echt onder narcose moet dan laat ik gelijk naar de poot kijken, ze geeft ook geen pijn aan als ze in de poot knijpen of bewegen dus ik laat het eerst zo en houd het in de gaten.

Plaats reactie