Lotus heeft last van haar schouder.
Re: Lotus heeft last van haar schouder.
Dat is een goed bericht , hoop dat het gauw over is voor Lotus 

Lotus zal net als Diki ook niet op een kussen springen, dit is ze ook niet gewent. En zal ik een groot hoogpolig kleed neer leggen dan zal ze denken, wat een grote plasmat.Ientje schreef: ↑14 okt 2024, 12:18Dit hoorde ik dus ook bij diki, speling in ellebooggewricht. Diki springt ook van bank en bed. Heb er nu een kussen onder gelegd. Maar dan springt ze er rustig overheen, een nog grotere sprong met hardere landingMarga. schreef: ↑14 okt 2024, 10:56We zijn weer terug van de dierenarts.
Het valt gelukkig alles mee met Lotus, ze heeft geen artrose in haar schouder maar een verstuikte pols.
Er zit wat speling in het polsgewricht en het kraakt maar het is niet opgezet of warm dus het is niet ontstoken.
Ze krijgt nu een week Metacam om te kijken hoe het dan gaat en hierna even afwachten.
Een verstuiking klinkt ook niet gek, Lotus springt op en van de bank dus dit kan een keer mis zijn gegaan zonder dat ik dit gezien heb.![]()
Gelukkig geen artrose Lotus
Hoop dat het na een week over is met de Metacam
Beterschap Lotus en een aaiiiiiiiiiiii van Luca
Hoop dat het na een week over is met de Metacam
Beterschap Lotus en een aaiiiiiiiiiiii van Luca

Marga. schreef: ↑14 okt 2024, 10:56We zijn weer terug van de dierenarts.
Het valt gelukkig alles mee met Lotus, ze heeft geen artrose in haar schouder maar een verstuikte pols.
Er zit wat speling in het polsgewricht en het kraakt maar het is niet opgezet of warm dus het is niet ontstoken.
Ze krijgt nu een week Metacam om te kijken hoe het dan gaat en hierna even afwachten.
Een verstuiking klinkt ook niet gek, Lotus springt op en van de bank dus dit kan een keer mis zijn gegaan zonder dat ik dit gezien heb.
En helpt de metacam een beetje voor Lotus?

Lotus heeft één dag Metacam gehad maar toen ging ze vreselijk aan de diarree met bloed er in, ik ben toen gelijk gestopt een dag later ging het alweer beter.Jo-Anne schreef: ↑19 okt 2024, 09:11Marga. schreef: ↑14 okt 2024, 10:56We zijn weer terug van de dierenarts.
Een verstuiking klinkt ook niet gek, Lotus springt op en van de bank dus dit kan een keer mis zijn gegaan zonder dat ik dit gezien heb.
En helpt de metacam een beetje voor Lotus?![]()
Ze tilt nog steeds haar poot op als ze staat of zit maar ik heb besloten om het aan te kijken.
Anders moet er een foto worden gemaakt en moet ze onder narcose, omdat dit niet goed is voor de cm/sm doe ik dit dus niet.
Als ze ooit echt onder narcose moet dan laat ik gelijk naar de poot kijken, ze geeft ook geen pijn aan als ze in de poot knijpen of bewegen dus ik laat het eerst zo en houd het in de gaten.