Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ik vind het superknap Truus, die mooie platen,
Nou de mensen hebben weer knalwerk gekocht in de herfstvakantie. Was net buiten, een paar flinke knallen, diki in paniek, dus weer rustig naar huis gelopen. Ik werd gewoon gesleurd, zo sneu.
Hier gelukkig nog geen vuurwerk
Nu de dames doof zijn zullen ze er ook minder last van hebben , ik schrik zelf ook van iedere knal

Hoe gaat het met Luna?
Vanmorgen nog droog gelopen, ik was wat later dan anders, het was weer even droog. Dus wat langer dan normaal, dan zit dat maar vastmin de pootjes. ,totaal niet koud.het begint nu ook stevig te waaien.
Diki begon al weer aanslag op de tanden te krijgen. Sinds drie a vier weken geef ik nu plaque off, de dure algenpoeder. En gisteren gecontroleerd. De tanden zijn bijna schoon! Ik poets nu ook iedere dag met een petosan doekje, dat scheelt natuurlijk ook heel veel. Van de poeder geef ik maar heel weinig veel minder dan op de verpakking staat.
Vanmorgen nog droog gelopen, ik was wat later dan anders, het was weer even droog. Dus wat langer dan normaal, dan zit dat maar vastmin de pootjes. ,totaal niet koud.het begint nu ook stevig te waaien.
Diki begon al weer aanslag op de tanden te krijgen. Sinds drie a vier weken geef ik nu plaque off, de dure algenpoeder. En gisteren gecontroleerd. De tanden zijn bijna schoon! Ik poets nu ook iedere dag met een petosan doekje, dat scheelt natuurlijk ook heel veel. Van de poeder geef ik maar heel weinig veel minder dan op de verpakking staat.
Hier nog niet de meeste bomen zitten nog volop in blad
Tis nog rustig nu maar hier pas vannacht heftige storm bah
Leuk plaatje Corrie

Aan het eind van de middag komen de dorpskinderen hier aan de deur een snoepje halen voor Halloween.
Ik zie dat het inmiddels minder leeft in het dorp als voorgaande jaren, er zijn weinig versierde tuinen maar misschien dat het weer hier mee vandoen heeft.
Ik hang en zet ook geen griezels meer neer en heb ze aan mijn schoondochter gegeven maar een snoepje mogen de verklede kinderen wel komen halen.
Ik zie dat het inmiddels minder leeft in het dorp als voorgaande jaren, er zijn weinig versierde tuinen maar misschien dat het weer hier mee vandoen heeft.
Ik hang en zet ook geen griezels meer neer en heb ze aan mijn schoondochter gegeven maar een snoepje mogen de verklede kinderen wel komen halen.
Mooi! Dank je wel, scheelt zelf weer koffie maken, zit op de bank uit te puffen. Half acht op, en nu is het eten voor drie dagen, drie dagen hetzelfde, al ovenklaar. Rode kool met gehaktbal en appeltjes en puree, alles uit pakjes en potjes en de gehaktbal van ah kant en klaar. Hoe makkelijk kan het zijn.
Is er bij jou dan geen Sint Maarten Marga?Marga. schreef: ↑25 okt 2025, 08:44Aan het eind van de middag komen de dorpskinderen hier aan de deur een snoepje halen voor Halloween.

Psssst zijn jullie al wakker, donker nog hè de klok weer een uurtje terug

Ja hoor wakker en al gelopen, echt gezwommen bijna, wat een plensbui liepen we in. Diki ligt hu lekker op te drogen, na drie handdoeken en een beetje föhnen. Mijn hoopers heb ik afgezegd. Even geen risico met koud worden, blaas gaat nu goed. Die kleintjes zijn toch laag bij de grond, en het veld is kleddernat en ze staat toch grotendeels van de les stil.
Hier in verschillende wijken in Nieuwegein ook HalloweenJo-Anne schreef: ↑26 okt 2025, 06:54Is er bij jou dan geen Sint Maarten Marga?Marga. schreef: ↑25 okt 2025, 08:44Aan het eind van de middag komen de dorpskinderen hier aan de deur een snoepje halen voor Halloween.
Mijn kleindochter had wat steentjes meegenomen om bij haar in Maarssenbroek te verstoppen
Ik denk dat ze hier in de buurt Sint Maarten lampiontocht doen , was vorig jaar ook

Hier uiteraard ook gewoon wakker hoor
Wel iets nat geregend
maar gelukkig thuis voor het stortregende
@ Ientje
Groot gelijk dat je met Diki niet naar Hoopers gaat , vraag me af of het met dit weer wel door gaat

Wel iets nat geregend
@ Ientje
Groot gelijk dat je met Diki niet naar Hoopers gaat , vraag me af of het met dit weer wel door gaat

Prachtige plaat weer.
Vraag ik me ook af, het veld is heel glad met dit weer. Nu is het even droog. Ik liep dus precies in de stortbui.
Oh was het dat wat ik hoorde. Tot heel laat kinderstemmetjes op straat. Ik dacht dat haloween de 31e is. maar misschien doen ze het dan nog een keer?Corrie schreef: ↑26 okt 2025, 08:14Hier in verschillende wijken in Nieuwegein ook HalloweenJo-Anne schreef: ↑26 okt 2025, 06:54Is er bij jou dan geen Sint Maarten Marga?Marga. schreef: ↑25 okt 2025, 08:44Aan het eind van de middag komen de dorpskinderen hier aan de deur een snoepje halen voor Halloween.
Mijn kleindochter had wat steentjes meegenomen om bij haar in Maarssenbroek te verstoppen
Ik denk dat ze hier in de buurt Sint Maarten lampiontocht doen , was vorig jaar ook
![]()
Mooie steentjes, zo een leuke hobby.
Voor de tweede x kleddernat. In de tuin wilde ze niet plassen. Dus naar buiten. Het is nu even belangrijk dat ze regelmatig plast.Alle hemelsluizen open. En thuis, drie fleece handscoenen , föhnen en buiten is het droog. Verdikkie, nu schijnt de zon.