Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Inderdaad heel liefff Corrie
Mooie plaat Truus, zo lief.
Goede morgen. Ik ben vannacht mijn bed uit geschud er was hier een aardbeving van 3.4.
Ik ben even bij Lotus en kat Nemo gaan kijken, die waren ook wakker geschrokken.
Nemo keek steeds naar het raam, ik denk dat die behoorlijk hebben staan trillen in de sponningen.
Toen ik weer naar bed ging kon ik eerst niet meer in slaap komen.
Rond zes uur is er een naschok geweest van 2.?, die heb ik niet gevoeld.
Het zal geen verrassing zijn dat ik tegen het opendraaien van de gaskraan ben.
De aardbevingen hebben (nog) geen slachtoffers geëist maar zorgen wel voor veel schade.
Veel van de oude huizen zijn afgebroken en herbouwd
en de oude karakteristieke huizen die versterkt zijn krijgen met nieuwe aardbevingen opnieuw schade.
Hierbij vind ik de zwaardere aardbevingen zoals vannacht ook beangstigend, ik werd letterlijk wakker geschud en dit is niet fijn.
Ik ben even bij Lotus en kat Nemo gaan kijken, die waren ook wakker geschrokken.
Nemo keek steeds naar het raam, ik denk dat die behoorlijk hebben staan trillen in de sponningen.
Toen ik weer naar bed ging kon ik eerst niet meer in slaap komen.
Rond zes uur is er een naschok geweest van 2.?, die heb ik niet gevoeld.
Het zal geen verrassing zijn dat ik tegen het opendraaien van de gaskraan ben.
De aardbevingen hebben (nog) geen slachtoffers geëist maar zorgen wel voor veel schade.
Veel van de oude huizen zijn afgebroken en herbouwd
en de oude karakteristieke huizen die versterkt zijn krijgen met nieuwe aardbevingen opnieuw schade.
Hierbij vind ik de zwaardere aardbevingen zoals vannacht ook beangstigend, ik werd letterlijk wakker geschud en dit is niet fijn.
Het lijkt mij behoorlijk eng. Het was de zwaarste dit jaar en de derde van de afgelopen jaren. Heb jij schade?
Wat eng Marga dacht dat die kraan dicht was
Heb je schade Marga
Heb je schade Marga

Ben je mooi klaar mee! `t Zandt was nog op het nieuws ja.

Oké, dat heb ik gemist.
Lief plaatje Jo-Anne
Even een update van hier , afgelopen weekend heel veel moeten overgeven en aan de diarree
Voel me vreselijk beroerd maar gelukkig is het eten van gisteren erin gebleven .
Henk is gisteren na vaak gevallen te zijn en gesprekken met huisarts en thuiszorg met de ambulance naar Geinsche Hof (verzorgingstehuis) voor revalidatie gebracht.
Dit geeft mij ook wat meer rust en hopenlijk weer gauw op de been
Voor Kissy is dit allemaal heel moeilijk , vaak steeds vreemde mensen over de vloer en weinig aandacht voor haar en nu lig ik ook nog is in bed .
Hopenlijk knap ik vlug op en krijgen we weer een beetje routine in ons leventje en haar de aandacht geven die ze verdient
Even een update van hier , afgelopen weekend heel veel moeten overgeven en aan de diarree
Voel me vreselijk beroerd maar gelukkig is het eten van gisteren erin gebleven .
Henk is gisteren na vaak gevallen te zijn en gesprekken met huisarts en thuiszorg met de ambulance naar Geinsche Hof (verzorgingstehuis) voor revalidatie gebracht.
Dit geeft mij ook wat meer rust en hopenlijk weer gauw op de been
Voor Kissy is dit allemaal heel moeilijk , vaak steeds vreemde mensen over de vloer en weinig aandacht voor haar en nu lig ik ook nog is in bed .
Hopenlijk knap ik vlug op en krijgen we weer een beetje routine in ons leventje en haar de aandacht geven die ze verdient

Oei Corrie, ik miste ja al de laatste dagen. Buikgriep? Voedselvergiftiging, stress? Wat een nare tijd maak je nu door. Blijft Henk in De Geinsche Hof of is het tijdelijk? Ja, dat geeft rust, even niet 24 op 7 zorgen, maar zo wens je dat niet natuurlijk.
Heel veel beterschap.
Heel veel beterschap.
Beterschap Corrie. Hopelijk knap je snel op. 
Beterschap Corrie. 
Ja miste je ook al Corrie
Corrie even rust voor je je heeft al genoeg mee gemaakt
Beterschap Corrie hoop je gauw weer tezien
Corrie even rust voor je je heeft al genoeg mee gemaakt
Beterschap Corrie hoop je gauw weer tezien