Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ah leuke plaat hihi
Goedemorgen, veel plezier Corrie Intratuin heeft een mooie kerstmarkt hoorde ik.
Gaat Kissy ook mee?
Goedemorgen, veel plezier Corrie Intratuin heeft een mooie kerstmarkt hoorde ik.
Gaat Kissy ook mee?

Altijd leuk om te zien ,
nee Kissy niet mee geweest, we gingen daar ook lunchen denk dat daar geen honden mogen

Ik heb de kerstboom gisteren neer gezet.
Ik had buiten het seizoen een kleinere gegoten boom van 120cm gekocht en ben er heel blij mee.
Mijn andere gaat naar de kerstmarkt van het Leger des heils dan kan ik een ander er blij mee maken.
Hij is nu nog veel kleurig maar dit vind ik wat druk nu de boom kleiner is, volgend jaar word hij goud / wit voor dit jaar vind ik het wel best.
Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik had het gevoel dat Lotus toen ze zag dat ik de boom neer zette wat down werd.
Net of ze de boom associeert met vuurwerk.
Ik had buiten het seizoen een kleinere gegoten boom van 120cm gekocht en ben er heel blij mee.
Mijn andere gaat naar de kerstmarkt van het Leger des heils dan kan ik een ander er blij mee maken.
Hij is nu nog veel kleurig maar dit vind ik wat druk nu de boom kleiner is, volgend jaar word hij goud / wit voor dit jaar vind ik het wel best.
Ik weet niet of het aan mij lag, maar ik had het gevoel dat Lotus toen ze zag dat ik de boom neer zette wat down werd.
Net of ze de boom associeert met vuurwerk.
@ Marga
Wat is een gegoten boom , bedoel je een kunst kerstboom
@ Iemtje
Jij ook al je kerstboompje gezet
Ben je nog naar de dierenarts geweest , kan toch niks aangedaan worden
Ik ben ook bezig geweest
Kerstboompje en de huisjes van de postcode loterij

Wat is een gegoten boom , bedoel je een kunst kerstboom
@ Iemtje
Jij ook al je kerstboompje gezet
Ben je nog naar de dierenarts geweest , kan toch niks aangedaan worden
Ik ben ook bezig geweest
Kerstboompje en de huisjes van de postcode loterij

Mooi Corrie.
Nee niet geweest, het enige wat gedaan kan worden is trekken, maar ze kauwt gewoon aan die kant, dus even aankijken maar.
Nee niet geweest, het enige wat gedaan kan worden is trekken, maar ze kauwt gewoon aan die kant, dus even aankijken maar.
Een gegoten kerstboom is een kunstkerstboom die gemaakt is van polyethyleen (PE) en een zeer levensechte uitstraling heeft.
Dit realisme wordt bereikt doordat de takken en naalden in mallen worden gegoten die gemaakt zijn van echte kerstboomtakken, wat resulteert in een natuurlijke vorm, structuur en kleur.
Realistisch uiterlijk: De takken en naalden lijken sterk op die van een echte boom, omdat ze gegoten zijn in mallen van echte takken.
Gevoel: De PE-naalden voelen stevig en natuurlijk aan, in tegenstelling tot de plattere, glanzende naalden van bijvoorbeeld een PVC-boom.

Ik heb hem dit jaar nog veelkleurig, volgend jaar word hij goud wit wat het wat rustiger maakt.
Leuk hoor de kerstbomen en decoratie, maakt het toch weer gezellig.
@ Marga
Mooie boom
Weer wat geleerd , zie idd verschil in kunstkerstbomen
Zit er ook over te denken
Mooie boom
Weer wat geleerd , zie idd verschil in kunstkerstbomen
Zit er ook over te denken

Ik moet niet denken aan een echte boom, al dat gesleep.
Ik heb dan ook al jaren kunstbomen naarmate ik ouder word zijn de bomen kleiner geworden, 120cm vind ik prima kleiner zal het vast niet meer worden.
Ik heb dan ook al jaren kunstbomen naarmate ik ouder word zijn de bomen kleiner geworden, 120cm vind ik prima kleiner zal het vast niet meer worden.
Wat leuk allemaal al die lichtjes al helemaal in de sfeer.
Wat zijn jullie ijverig geweest.
Ik zet nooit meer een boom neer, heb wel een mooie op zolder.
Wat zijn jullie ijverig geweest.
Ik zet nooit meer een boom neer, heb wel een mooie op zolder.

Hier sta ook de kerstboom

Die jaar voor een kunstboom gekozen en gelijk met lichtjes erin.
Zie er gezellig uit

Die jaar voor een kunstboom gekozen en gelijk met lichtjes erin.
Zie er gezellig uit

Mooi Ttuus, wat een knots van een boom.
JoAnne hoe gaat het met je gezicht? Wilde ik al zo vaak vragen.....
JoAnne hoe gaat het met je gezicht? Wilde ik al zo vaak vragen.....
@ Truus
Mooie boom Truus
Leuke foto zo met Luca
Mooie boom Truus
Leuke foto zo met Luca

Een mooie boom Truus, geeft toch zweer deze donkere dagen.
Jullie weten dat Diki tot voor een paar jaar uitgelaten werd door buurman. Dat moest helaas stoppen, buurman kon het niet meer, hij overleed begin dit jaar.
Afgelopen zaterdag zag ik een ambulance voor de deur daar staan, bij buurvrouw dus. Helaas kwam de ambu te laat en is buurvrouw heel onverwachts overleden. Ik ben er kapot van. Ging er regelmatig een kopje thee drinken, en omgekeerd, we gingen samen naar tuincentrum, ze nam wel eens een boodschapje voor me mee, we apten regelmatig. met kerst ging ik er eten, Zij was degene die klaar stond als er opvang nodig was voor Diki, als ik met mijn ma naar het ziekenhuis moest. Zo,n lief mens, en nu is er niets meer.
Hoe snel kan iets gaan.
Afgelopen zaterdag zag ik een ambulance voor de deur daar staan, bij buurvrouw dus. Helaas kwam de ambu te laat en is buurvrouw heel onverwachts overleden. Ik ben er kapot van. Ging er regelmatig een kopje thee drinken, en omgekeerd, we gingen samen naar tuincentrum, ze nam wel eens een boodschapje voor me mee, we apten regelmatig. met kerst ging ik er eten, Zij was degene die klaar stond als er opvang nodig was voor Diki, als ik met mijn ma naar het ziekenhuis moest. Zo,n lief mens, en nu is er niets meer.
Hoe snel kan iets gaan.
Goedemorgen
Wat erg voor je buurvrouw niet leuk voor jou je zal het missen de hulp van haar.
Wat erg voor je buurvrouw niet leuk voor jou je zal het missen de hulp van haar.