Het was zo erg nodig, geknipt
Het was zo erg nodig, geknipt
Diki vanmorgen om half 9 op tafel gezet en geknipt, en passant een stukje van mijn duim mee geknipt, bloedbad, dus lapje er om. Zag later ook een sneetje jn mijn handpalm. Nieuwe effileerschaar, dat ding is veel te scherp voor mij. Dus verder gewerkt met de oude van 40 jaar.
Maar het resultaat mag er zijn, ze is weer vrolijk. Er zit nog een 7 cm haar op, maar meer dan de helft is er af, kunnen jullie bedenken hoe nodig het was.
Maar het resultaat mag er zijn, ze is weer vrolijk. Er zit nog een 7 cm haar op, maar meer dan de helft is er af, kunnen jullie bedenken hoe nodig het was.
Re: Het was zo erg nodig, geknipt
Dank jewel. Ja duim doet pijn, klopt behoorlijk
Ientje schreef: ↑28 feb 2026, 10:18Diki vanmorgen om half 9 op tafel gezet en geknipt, en passant een stukje van mijn duim mee geknipt, bloedbad, dus lapje er om. Zag later ook een sneetje jn mijn handpalm. Nieuwe effileerschaar, dat ding is veel te scherp voor mij. Dus verder gewerkt met de oude van 40 jaar.
Nou heb ik ook weleens gehad met een nieuwe schaar pffff. Au!!!
Hoe gaat het met je hand nu?

Dank je JoAnne, lapje verschoond, want bloed kwam er door na wassen vanmorgen. Doet geen pijn meer, gewoon een stuk vel eraf.
de oren zijn goed uitgeborsteld en aan de hinnen kant uitgedund zodat ze niet te zwaar worden, maar verder niets aan gedaan. De lengte vond ik nog goed.
de oren zijn goed uitgeborsteld en aan de hinnen kant uitgedund zodat ze niet te zwaar worden, maar verder niets aan gedaan. De lengte vond ik nog goed.
Ze is mooi geworden. Knap gedaan.
Ooit tijdje zelf gedaan met Gizmo, maar toen toch maar snel een triimster gezocht. Ik heb het niet in mijn vingers. Haha. Hopelijk is je duim snel beter.
Ooit tijdje zelf gedaan met Gizmo, maar toen toch maar snel een triimster gezocht. Ik heb het niet in mijn vingers. Haha. Hopelijk is je duim snel beter.
Dank je wel. Duim gaat goed.
Dank je wel.