Hoi Rikketik , heb iets verkeerd gedaan op de laptop , kan nog wel op forum lezen maar niets plaatsen , hoop dat jij het kan oplossen
Groeten
Corrie
Hellup
Re: Hellup
Hi Corrie,
als ik je gebruikersrechten overzet naar mijn account kan ik wel berichten plaatsen. Wat het kan zijn op je computer waardoor je niet kan posten is me een raadsel. Misschien als je de computer even helemaal afsluit en weer opnieuw opstart dat het wel gaat.
Ik weet niet wat je op je laptop hebt gedaan dus kan daar niks over zeggen... Ik hoop dat het opnieuw opstarten van je computer genoeg is. Laat maar weten.
Groetjes en succes!
Goedemorgen
Met de phone kan ik wel wat plaatsen
Met laptop krijg ik melding dat ik me moet registreren maar dat gaat niet om dat ik al geregistreerd ben laptop al verschillende keren opnieuw gestart
Enige wat ik kan bedenken is dat ik ongeduldig was en 2x probeerde in te loggen verwijl het nog bezig was voor de 1ste keer
Balen
Groet
Corrie
Met de phone kan ik wel wat plaatsen
Met laptop krijg ik melding dat ik me moet registreren maar dat gaat niet om dat ik al geregistreerd ben laptop al verschillende keren opnieuw gestart
Enige wat ik kan bedenken is dat ik ongeduldig was en 2x probeerde in te loggen verwijl het nog bezig was voor de 1ste keer
Balen
Groet
Corrie

Als het goed is heb je een heractivatiemail gehad. Staat die niet in je inbox kijk dan even in het spammapje. In de mail staat een linkje waar je op kunt klikken om je account te heractiveren. Misschien haalt dat wat uit. Zoniet kun je een PB sturen met het besturingssysteem van je laptop en de webbrowser die je gebruikt om in te loggen op het forum.