vanmorgen boven ons, tjonge jonge wat een waterballet

ik had uit voorzorg het ligbed maar binnen gezet
daar moest Kissy gelijk gebruik van maken

een beetje lente gevoel, de narcissen beginnen te bloeien

fijne woensdag allemaal

op van het drietal

Goedemiddag inmiddels :grin:Zynaluna schreef: ↑05 mar 2020, 08:39Goedemorgen iedereen,
Zo eindelijk tijd om bij te lezen :lol:
Toch een drukke periode achter de rug, morgen weer lekker naar Denhaag rijden..naar mijn zussie.
Moeder van nadia moet worden geopereerd, dus we krijgen tijdelijk een loge ...nml mieke.
Daar zal Luna heel blij mee zijn..NOT.
Zo zeg Corrie, ik hoop dat ze ondertussen klaar zijn..
Grtz

Ahw gelukkig niets ernstigs maar wel altijd vervelend. Ja is niet leuk dat Mieke ffe zonder baasje moet, lief van Nadia dat ze bij Mieke gaat slapen. En dan bij jou ik ben benieuwd hoor hoe het zal gaan met miss LunaZynaluna schreef: ↑05 mar 2020, 14:56Normaliter is het 1 nachtje in het zh blijven. Ersntig ?wat klachten voor de persoon op leeftijd vrees ik.
Kleine routine ingreep.
Maar s nachts gaat nadia bij mieke slapen, zoadat ze in haar eigen omgeving is.
Toch al stress genoeg zonder haar baasje.
De dag erna zet ze mieke bij mij af, dan kan nadia naar het ZH en ik pas dan op mieke.
Tja zolang ik mieke niet teveel persoonlijke aandacht geef zal het wel los lopen met miss luna, maar als mieke wat te dicht bij mij komt...
Tja kom niet aan de baas van luna..![]()
Het zal wel los lopen,

Jajajajajaaaa die herken ik wel die blik en die tandjes......whaaaa goeie foto van Miss Luna nog ffe hoor dan komt je vriendin

Grote hulp voor het baasje toch? ik wil alleen maar helpen is het weer niet goed :grin: