Hoezo verwend....

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Jolanda

Hoezo verwend....

Bericht door Jolanda » 17 mar 2020, 10:42

Ik ben toch niet verwend?
Is toch normaal dat mama een kussentje in mijn biabed legt omdat ik zo graah zacht lig.
Of dat ze mijn bia bedje door het huis verplaatst zodat ik in de zon kan liggen...
Zegt ze dat ik een verwend smurfje ben, maar dat is toch hoe wij Shih Tzu's behandeld horen te worden of niet.
Ik lig hier heerlijk zo.
Blafjes Daisy

Afbeelding

Corrie

Re: Hoezo verwend....

Bericht door Corrie » 17 mar 2020, 10:48

verwend ? nee hoor Daisy :love
jouw smurfen mama doet het graag :lol:
wat lig je daar heerlijk in het :zun
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 17 mar 2020, 11:06

Inmiddels is het zonnetje daar weg en nu ligt ze op een kussen voor de openslaande deuren waar de zon lekker schijnt :love
Er is niks wat ik niet voor mijn smurfjes zou doen.
Pfff de spanning voor morgen is al groot. Heb ivm alle maatregelen maar even gebeld of er een tijd is die het beste uitkomt ivm met brengen van haar urine en het wegen, want de weegschaal staat in de behandelkamer dus... Nu weet ik zeker dat ik daar niet een tijd hoef te wachten enzo, want tja ik val ook in de risicogroep dus...

Yvonne

Bericht door Yvonne » 17 mar 2020, 11:34

Heerlijk. Ik ben precies zo :lol:

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 mar 2020, 13:15

Zeg Daisy koningin van het genieten, zo hou je het wel vol hè? verwend is niet het goede woord hier dit is meer super vip behandeling.....waar is dat adres :giller

:cool :love

Goed dat je van te voren even hebt gebeld Jolanda, je kan niet voorzichtig genoeg zijn in deze rare tijd nu. :xlove
Hoe laat moet je er morgen zijn met Daisy?
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 17 mar 2020, 13:16

Ben ook zo het is net een kind van je.
Luca lig lekker te kluifen in de zon.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 mar 2020, 13:16

Yvonne schreef:
17 mar 2020, 11:34
Heerlijk. Ik ben precies zo :lol:

:Foto :wave :proest
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 17 mar 2020, 13:47

Het adres is VIST (very important shih tzu) resort in Drenthe :proest

Ik moet er om half 11 zijn en dan wachten tot de uitslag er is (ze bellen daar dan over) en dan kijken hoe verder. Hoop ook dat ze niet nog meer afgevallen is.
Vind het erg spannend allemaal.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 mar 2020, 15:50

Jolanda schreef:
17 mar 2020, 13:47
Het adres is VIST (very important shih tzu) resort in Drenthe :proest
Zou graag willen boeken :cheer :proest

Zeker spannend morgen weer, wat denk je zelf van Daisy haar gewicht nu?
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 17 mar 2020, 15:55

Boeken kan altijd hoor, maar we geven geen garantie op terugkeer van de VIST in kwestie :proest

Ik heb Daisy nog niet op de weegschaal hier durven zetten. Dat gaf mij vorige week zo veel angst en paniek dat ik maar even afwacht tot morgen.
Heel spannend want het drinken is wel minder, maar nog steeds veel meer dan normaal voor haar doen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 mar 2020, 16:00

Jolanda schreef:
17 mar 2020, 15:55
Boeken kan altijd hoor, maar we geven geen garantie op terugkeer van de VIST in kwestie :proest
:proest :proest :proest
Jolanda schreef:
17 mar 2020, 15:55
Ik heb Daisy nog niet op de weegschaal hier durven zetten. Dat gaf mij vorige week zo veel angst en paniek dat ik maar even afwacht tot morgen.
Heel spannend want het drinken is wel minder, maar nog steeds veel meer dan normaal voor haar doen.
Ja het is dan beter inderdaad als je morgen afwacht. Zeker spannend, is het drinken echt gekomen na de laatste "gebits" behandeling.....
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 17 mar 2020, 16:22

Spannend weer Jolanda en voor Daisy :love
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 17 mar 2020, 16:26

Ja t/m die dinsdag was er niks aan de hand en de dag erna woensdags begon het ineens.
Echt zo vreemd, nou kan een narcose er wel voor zorgen dat de weerstand naar beneden gaat en iets wat dan de kans krijgt de kop op te steken. Maar na 12 dagen antibiotica verwacht je toch dat een beginnende blaasontsteking wel weg is... Daarbij doet ze al een week geen kleine plasjes meer, maar gewoon 4 keer per dag een hele grote plas.
In september is er uitgebreid bloedonderzoek gedaan en toen was alles goed. Voor de narcose zijn haar niertjes nog weer na gekeken en die waren goed. Vorige week trok ik het niet meer van angst en is er bloed geprikt om te kijken of ze dan toch suikerziekte zou hebben (wat ze zich niet konden voorstellen want met urine onderzoek checken ze ook de glucose daar in) en dat is het gelukkig ook niet.
Dus tja...

Corrie

Bericht door Corrie » 18 mar 2020, 12:04

weet je al wat Jolanda ??
hoop op een goede uitslag , knufff voor jullie :xlove
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 18 mar 2020, 12:19

Haar urine is helemaal goed en ze is ook niet verder afgevallen. Omdat ze toch iets minder lijkt te drinken gaan we het een week aankijken.
Ook overleg gehad met mijn schoonzus (zelfs urine foto's gestuurd hahaha) en we gaan Daisy op de probiotica zetten. Dus die even bestellen en hopen dat die snel komt dan.

Truus

Bericht door Truus » 18 mar 2020, 14:00

Fijn dat de urine goed is van Daisy :love :xlove
Nu maar hopen dat de medicijnen aanslaan
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 mar 2020, 15:41

Jolanda schreef:
18 mar 2020, 12:19
Haar urine is helemaal goed en ze is ook niet verder afgevallen. Omdat ze toch iets minder lijkt te drinken gaan we het een week aankijken.
Ook overleg gehad met mijn schoonzus (zelfs urine foto's gestuurd hahaha) en we gaan Daisy op de probiotica zetten. Dus die even bestellen en hopen dat die snel komt dan.

Nou gelukkig. Dat is niet zo`n slecht idee denk ik probiotica. Ben je gerust erop nu?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 18 mar 2020, 15:59

goed nieuws toch :)
wat is dat voor probiotica, in welke vorm bedoel ik
en waarom ga je dat geven ?
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 18 mar 2020, 17:46

Ja hartstikke goed nieuws.
Al ben ik pas echt gerust wanneer ze weer normaal drinkt. Tot die tijd blijft er toch wat ongerustheid en zorgen.
De probiotica is Phytonics probiotics, dat is poeder. Die gaan we geven omdat Daisy duidelijk toch een flinke opdonder gehad heeft van de narcose en antibiotica. Haar vacht is nu bijvoorbeeld zo erg dat ze kale plekken heeft. Haar darmpjes zijn wat van slag...ze rommelen enz. Probiotica na een kuur is altijd wel goed en we hopen zo Daisy te helpen. Kan ook zijn dat ze met het drinken toch nog steeds zelf probeert haar lijfje te spoelen van de narcose, blaasontsteking ed.

Lise

Bericht door Lise » 18 mar 2020, 19:52

Jolanda schreef:
18 mar 2020, 17:46
Ja hartstikke goed nieuws.
Al ben ik pas echt gerust wanneer ze weer normaal drinkt. Tot die tijd blijft er toch wat ongerustheid en zorgen.
De probiotica is Phytonics probiotics, dat is poeder. Die gaan we geven omdat Daisy duidelijk toch een flinke opdonder gehad heeft van de narcose en antibiotica. Haar vacht is nu bijvoorbeeld zo erg dat ze kale plekken heeft. Haar darmpjes zijn wat van slag...ze rommelen enz. Probiotica na een kuur is altijd wel goed en we hopen zo Daisy te helpen. Kan ook zijn dat ze met het drinken toch nog steeds zelf probeert haar lijfje te spoelen van de narcose, blaasontsteking ed.
Fijn dat haar urine goed is.
Ik denk zomaar dat de narcose er flink ingehakt heeft en dat ze inderdaad haar lijfje aan het reinigen is.

Plaats reactie