dacht vanmiddag "is kijken of ze nog weten wat ze moeten doen"
heel wat jaren geleden gedaan
Luna sprong het zowat uit m´n handen, Brokje onder de balletjes hé :lol:
moeilijk om er behoorlijke foto´s van te maken
Die heb ik ook zo`n brokjesbal, met zo`n schuifje ervoor want anders komen de brokjes er allemaal tegelijk uit, heeft Karel natuurlijk geen bezwaar tegen, maar dat gaat wel te snel :lol:
het is gewoon iets waar je ijsblokjes in kan maken en pingpong balletjes er bij gekocht
ik zet het wel op een antischuif matje anders gaat het de hele kamer door :P :P
een bal met verschillende gaatjes erin heb ik ook gehad, daar rolden het wel heel gauw uit,
geen idee waar die gebleven is.
Ja met zo`n gewone voerbal is dat zo dat ze er zo snel uitkomen de snoepjes dan ben je gauw klaar :lol: :lol: , maar deze van Trixie kun je zelf instellen. Dus steeds wat meer opendoen en dan zijn ze best lekker lang bezig ermee hoor
Ja met zo`n gewone voerbal is dat zo dat ze er zo snel uitkomen de snoepjes dan ben je gauw klaar :lol: :lol: , maar deze van Trixie kun je zelf instellen. Dus steeds wat meer opendoen en dan zijn ze best lekker lang bezig ermee hoor
daar ga ik eens naar op zoek
dit heb ik toen een poosje van de buren geleend, hun honden deden er niks mee
Ja moet je doen Truus, zo`n voerbal zal Luca ook wel even bezig houden. Je moet wel een beetje gladde vloer hebben Die Trixie ballen zijn geloof ik te koop bij Welkoop.
Die links onder is van hout. Heb ik jaren geleden gekregen van een iemand waar ik een glucosemeter aan had gegeven. Zij had het geld niet om een nieuwe te kopen en mijn liefste Pepper was net overleden en dus gebruikte ik hem niet meer. Toen kreeg ik die puzzel van haar, zo lief en de meiden vonden hem meteen geweldig. Is ook de makkelijkste van allemaal. De rest heb ik in de afgelopen jaren gekocht.
Daisy doet alles voor wat lekkers, maar Abigail niet hoor. Als mevrouw geen zin heeft dan kun je het heen en weer krijgen :lol: Dus typisch Shih Tzu whahaha.
Die heb ik ook zo`n brokjesbal, met zo`n schuifje ervoor want anders komen de brokjes er allemaal tegelijk uit, heeft Karel natuurlijk geen bezwaar tegen, maar dat gaat wel te snel :lol:
Die gebruik ik ook, anders schrokt Lotus haar brokken weg.