Nog steeds hetzelfde
Nog steeds hetzelfde
Kijk gaat toch best zo zitten
Vrouwtje kijkt maar hoe ze opstaat, ik zit hier lekker. Al vanaf het allereerste begin dat Kareltje bij ons is is hij dichtbij. dus waar ik ga gaat hij. Soms is dat nog steeds oppassen, opletten dus hij zit dan stilletjes onder mijn stoel bijvoorbeeld. Je moet dan geen haast hebben om op te staan.

Re: Nog steeds hetzelfde
Mooi plaatje, kareltje kleurt ook mooi bij de stoel en zo ligt hij toch veel beter dan in z,n mand, die staat wel een meter verder.
Kareltje is best groot als ik dat zo zie.
Diki weegt 6,5 kg, hoe zwaar is Kareltje? Volgens mij is hij veel groter
Kareltje is best groot als ik dat zo zie.
Diki weegt 6,5 kg, hoe zwaar is Kareltje? Volgens mij is hij veel groter
Liefff hoor Kareltje fijn in de buurt van het vrouwtje blijven
Luna is net zo, ik zit aan de tafel achter de laptop
Luna vlak bij

Luna is net zo, ik zit aan de tafel achter de laptop
Luna vlak bij

Wat lief, hij wil gewoon altijd dicht bij je zijn. 
Ahhh wat lief en heerlijk he.
Hier ook hoor en zeker de laatste tijd.... heb twee kleine schaduwtjes hihi.
Ligt fijn he Kareltje
Hier ook hoor en zeker de laatste tijd.... heb twee kleine schaduwtjes hihi.
Ligt fijn he Kareltje
Mahdu jij bent een echte sjoe hoor neem maar lekker bezit van je bediende, stel je voor dat ze opstaat en je hebt het niet in de gaten waar moet ze dan met al dat lekkere eten heen :grin:

Oef, zo herkenbaar.Loraine schreef: ↑22 mei 2020, 16:00Oh, hij houdt me goed in de gaten hoor.
Maar soms blijft hij lekker op de bank of in bed liggen als ik in de keuken ben, te lui om op te staan en hij weet dat ik hem roep of het breng als hij wat lekkers krijgt.
Maar vrouwtje is lekker zacht en warm en een leuke 'trampoline' om vanaf de bankleuning op te springen, dan zegt ze zo leuk 'oefff!'.![]()