Op de foto lijkt haar vacht nog best wat, maar in real life is het om te huilen... Dus plekken waar echt zo goed als niks zit en dat dus ook op haar hoofdje, daar is ze gister dus iets verbrand. Niet heel erg want ik houd het altijd in de gaten, maar toch wel wat roodachtig en heb er dus wat op gesmeerd.
Waar vacht zit verbanden ze niet, maar bij Daisy zijn er dus plekken waar je direct op dr huidje kijkt :cry:
Abigail ben ik dus weer niet bang dat ze verbrand want die heeft een lekkere vacht die haar daarvoor beschermd. Maar goed ook want die gaat gewoon echt liggen bakken
Daisy zit nu buiten lekker in de schaduw, ze is zo graag buiten maar met haar vergrote pupillen en die vacht is het gewoon niet fijn voor haar die hete zon. Ze komt dan ook (in tegenstelling tot vroeger want ze lag samen met Abby te bakken) soms gewoon niet buiten of gaat weer snel naar binnen toe.
Die iglo heet officieel een Dog Cave en is schreeuwend duur, ik heb een paar jaar geleden mee gedaan met een win actie en zowaar gewonnen. Ik kwam er pas achter hoe groot hij was toen hij bezorgd werd
Maar de meiden liggen er graag in dus hij is gebleven hihi. Alleen het kleine kussentje wat er bij zat was niet zacht genoeg voor hun kontjes, dus nu een oud hoofdkussen er in en voila hihi.