Dag, even voorstellen. Ik ben Ientje en heb sinds ruim een jaar Diki, een lhasa apso, van nu 1, 5 jaar.. Ook een tibetaan, het broertje vd shi, dus ik hoop dat ik hier mee mag forummen zo nu en dan.
Al die letters hieronder zouden een foto moeten zijn, maar ik ben een digibeet, nog van voor het computertijdperk.
Dag, even voorstellen. Ik ben Ientje en heb sinds ruim een jaar Diki, een lhasa apso, van nu 1, 5 jaar.. Ook een tibetaan, het broertje vd shi, dus ik hoop dat ik hier mee mag forummen zo nu en dan.
Hallo Ientje, van harte welkom en fijn dat je er bent samen met Diki. Wat een knapperd is het trouwens!
Ik benieuwd naar jullie avonturen en foto's!
Dank jullie wel. We beleven niet zoveel. As zaterdag begint voor Diki de gehoorzaamheidstraining. Nooit gedach dat dat kon met een ,,eigenwijze,, lhasa. Maar Diki vindt alles leuk, mits er geen koekjes ed op de grond ligfen, zucht, we gaan het beleven, nieuwe club , dus even afwachten.
Diki en Ientje, leuk dat er ook een broertje van de Tzu nu op het forum is.
En jullie gaan a.s. Zaterdag naar gehoorzaamheidstraining, ben heel benieuwd dat hebben wij nooit gedaan
Ik heb je een pb gestuurd rechtsboven in je scherm
Ientje met Diki
gezellig dat je op dit forum bent gekomen
hoe heet je andere hondje ?
Diki is echt een scheet om te zien
ben benieuwd hoe het zal gaan op de cursus, dus laat ons mee genieten
Diki is ons enige hondje, ik bedoelde in mijn eerste berichtje dat een lhasa net als een shi ook een tibetaans ras is. Maar we hebben dus Diki als hond en Ike de rode kater.