Lidl stretcher

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Lise

Lidl stretcher

Bericht door Lise » 14 jun 2020, 11:56

Vanaf 22 juni te koop bij de Lidl. Ik heb hem vorig jaar gekocht en de doggies zijn er helemaal blij mee.

Afbeelding

Deze keer ga ik voor de Agility paaltjes. Is nog een dingetje bij Pepper, dus binnenkort niet alleen tijdens de training oefenen, maar ook thuis.

Yvonne

Re: Lidl stretcher

Bericht door Yvonne » 14 jun 2020, 14:12

Leuk, moet je wel op tijd bij zijn denk.

Corrie

Bericht door Corrie » 14 jun 2020, 15:40

ja heb ik gezien, geen idee of die van mij :woefwoef er ook gebruik van zullen maken
vorig jaar waren ze zo uitverkocht, ben nog op zoek geweest voor cavalier vriendin
hoe doe je dat dan met die paaltjes Lise, neem je het mee naar een grasveld
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 jun 2020, 16:54

Oh leuk zeg :top :run
Ook online te koop zie ik!
Thx :swingitbaby
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 jun 2020, 16:55

Corrie schreef:
14 jun 2020, 15:40
ja heb ik gezien, geen idee of die van mij :woefwoef er ook gebruik van zullen maken
Dan moet je het gewoon een keer proberen Corrie als je eraan kan komen. Leuk voor L&K, ik denk het wel dat ze het doen, zo`n tunnel bijv. jij deed toch vroeger dat ook op de cavelierdag :geenidee
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 jun 2020, 19:23

Jo-Anne schreef:
14 jun 2020, 16:55
Corrie schreef:
Dan moet je het gewoon een keer proberen Corrie als je eraan kan komen. Leuk voor L&K, ik denk het wel dat ze het doen, zo`n tunnel bijv. jij deed toch vroeger dat ook op de cavelierdag :geenidee
ik bedoelde eigenlijk het ligbed Jo-Anne, of ze daar op zouden gaan liggen :geenidee
tunnel vinden ze leuk, maar ik heb geen plek
hoepel en hindernis springen heb ik veel met Luna in Spanje gedaan, Kissy stond erbij en keek erna :giller
dit jaar helaas geen cavalierdag bij vriendin ivm corona, ze zou nu dus moeten beginnen met regelen maar geen idee hoe de regels in aug./sept zullen zijn
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 14 jun 2020, 23:34

Corrie schreef:
vorig jaar waren ze zo uitverkocht, ben nog op zoek geweest voor cavalier vriendin
hoe doe je dat dan met die paaltjes Lise, neem je het mee naar een grasveld
Er is een grasveld naast het appartementencomplex, dus daar gaan we aan de slag.

Plaats reactie