Wat niet mag is het leukst
Re: Wat niet mag is het leukst
Ja opgestaan is plaats vergaan 
Ja hoor lieverd, je hebt groot gelijk.
Is toch onweerstaanbaar zo'n lekker kussen en dan hou je hem ook nog warm voor vrouwtje, dus ze mag niet klagen he
Daisy kan niet op haar rug liggen om de één of andere reden lukt haar dat gewoon niet. Abigail wel en die ligt ook lekker overal ongegeneerd te slettebetten zoals ik dan zeg hihihi.
Is toch onweerstaanbaar zo'n lekker kussen en dan hou je hem ook nog warm voor vrouwtje, dus ze mag niet klagen he
Daisy kan niet op haar rug liggen om de één of andere reden lukt haar dat gewoon niet. Abigail wel en die ligt ook lekker overal ongegeneerd te slettebetten zoals ik dan zeg hihihi.
:lol: :lol: wat goed is voor ' t vrouwtje
Gelijk heb je Kareltje, lekker zacht hè
Gelijk heb je Kareltje, lekker zacht hè

Ik kan hem geen ongelijk geven, lekker zacht. Als ik opsta en naar de keuken loop gaat Balou ook gelijk op mijn plek liggen, lekker warm zal hij wel denken.
Herkenbaar. Ik heb ooit zo,n bamboe kussen bij de drogistt, gekocht voor mijzelf, vond het niet lekker. Had er 2 gekocht, mijn ma vond het ook niets. Wilde ze weggooien eentje was er al weg toen ik dacht..... misschien voor de beestjes. Dit kussen ligt nu met een waterafstotend ikea sloop, nee ik maak geen reclame, op de bank en beide dieren liggen er heerlijk op. Hun plekje, schonen bank, kussen blijft ook schoon en 1x in de zoveel tijd schoon sloop,
Zo jammer dat die ene weggegooid is,

Zo jammer dat die ene weggegooid is,