Foto's uit de oude doos

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

Foto's uit de oude doos

Bericht door Jolanda » 30 jul 2020, 09:58

Ik wilde even wat foto's met jullie delen. Had gister gezegd dat ik een foto op zou zoeken met Daisy nog mooi in vacht (voor de weil enting en alle ellende) en kwam toen zo veel herinneringen tegen.

Zo'n beetje de enige foto van mijn kwartet compleet :love
Fleur, Daisy, Pepper en Abigail.
Afbeelding

Fleur en Pepper zoals ze waren, onafscheidelijk en altijd samen :love
Afbeelding

Twee fotomodelletjes in de franse alpen :love
Afbeelding

Christa, het meisje wat mij verliefd liet worden op het shih tzu karakter :love Ze zou een weekje komen ivm gaslek en bleef uiteindelijk zo'n 3 maanden.
Afbeelding

Daisy als pupje bij de fokster, op haar diddlelina. Deze heeft ze nog steeds trouwens :love
Afbeelding

Abigail (destijds nog Pebbles) achter met vooraan haar zusje Belle :love
Afbeelding

Daisy, 4 maandjes oud :love
Afbeelding

Abigail, twee jaar oud en net bij mij :love
Afbeelding

Daisy, vijf jaar oud en nog met prachtige vacht :love
Afbeelding

Mijn drie musketiers, net na het overlijden van Pepper in 2013 :love Abigail was 3, Daisy was bijna 5 (nog een paar daagjes hihi) en Fleur was 9 jaar.
Afbeelding

Ik zal maar eens stoppen anders staan hier zo tig foto's whahahaha.

Corrie

Re: Foto's uit de oude doos

Bericht door Corrie » 30 jul 2020, 10:57

Prachtige foto's van je lieverds :love
Zo leuk om te zien dus blijf gerust :Foto plaatsen
Wist niet dat je nog Cavaliertjes had toen je sjoetjes er bij kwamen :super
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 30 jul 2020, 11:04

Dank je :love

Ja mijn kwartet was compleet van juni 2012 tot 10 april 2013. Toen overleed Pepper.
Pepper is in november 2001 geboren, Fleur in april 2004, Daisy in juli 2008 en Abby in april 2010 maar zij kwam in juni 2012 bij mij.
Toen ik de vraag kreeg of wij Abigail wilden hebben heb ik wel even moeten denken hoor. Want tja 4 hondjes pfffff. Maar hier hebben we een grote tuin en wonen buitenaf dus kom maar op. Geen dag spijt van gehad, o wat voelde ik mij rijk en gelukkig met mijn vier meisjes :rooiebiet
De tijd gaat veel te snel. Ik zal van de week nog even kijken voor andere foto's.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 jul 2020, 11:21

Ohhhh Christa, kijk nou naar dat smoeltje en die oogjes, dat wil ik geloven ja dat je toen verliefd werd op het ras :love
Ik wist ook niet dat je toen je Caveliertjes nog had met Daisy en Abby erbij.
Wat vliegt de tijd om hè. Wat ontzettend leuk dat je die hier deelt Jolanda, deze foto`s van je lieverds. Genieten! :xlove

:cool :super
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 30 jul 2020, 11:32

Ik riep altijd heel hard dat er voor mij niks anders was dan Cavaliertjes haha en toen kwam Christa in mijn leven.
Ze zat onder de klitten, kreeg brokken voor een rotweiler en ik ben een week bezig geweest om alle klitten er uit te krijgen, heb andere brokjes voor haar gehaald (kreeg te horen dat ze slecht at...ja vind je het gek met die giga brokken. Dus toen ik andere brokjes had voor haar at ze echt met smaak) en toen zou ze opgehaald worden. Kwam niet opdagen, geen bericht niks. Dat ging zo een tijdje door en zo waren we 3 maanden verder. In die tijd had ze mijn hart gestolen en heb ik de knoop doorgehakt en gezegd dat als ze Christa om welke reden dan ook (tja wat moest ik anders denken na 3 maanden, nooit vragen hoe het ging en meerdere afspraken niet nakomen) niet meer kon of wilde hebben dat ze bij mij mocht blijven. Dat ze dan haar paspoortje maar moest langs brengen en klaar, ik hoefde geen cent te hebben. Toen moest ze haar ineens a la minuut weer hebben. Christa wilde niet naar haar toe en dat brak mijn hart. Ben er ziek van geweest maar ja kon niks doen. Heb haar brokjes, speeltjes waar ze gek mee was geworden enzo mee gegeven en heb daarna nog één keer wat gehoord. Dat ze Christa maar helemaal geschoren hadden en dat was het. Ik ben haar nooit vergeten en ze zit voor altijd in mijn hart.
In die tijd was ik me meer en meer gaan verdiepen in het ras en lid geworden van een forum en daar zat de fokster waar Daisy vandaan komt. Ik ben alleen actief op zoek geweest naar Pepper (jaar lang gespaard, fokkers gezocht enz) en Fleur, Daisy en Abigail kwamen allemaal op mijn pad.
Vanaf september 2008 had ik dus twee cavjes en één shih tzu en vanaf juni 2012 had ik twee cavjes en twee shih tzu's :rooiebiet

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 30 jul 2020, 11:34

Haha,
Als de kids lastig doen zeg ik altijd ipv 2 kinderen beter 10 shihtzu genomen :giller :giller

Mooie foto’s
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 30 jul 2020, 11:38

Dank je.

Dat vind ik een goeie :giller

Truus

Bericht door Truus » 30 jul 2020, 12:13

Wat een prachtige :Foto van je lievers :love :love :love :love
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 30 jul 2020, 12:18

Dank je wel Truus

Ientje

Bericht door Ientje » 31 jul 2020, 08:19

Wat een mooie fotoreportage en wat naar van Christa, ik snap zo dat dat je hart heeft gebroken. En dat zo,n hondje dan niet mee wil...... zegt ook genoeg,

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 jul 2020, 09:02

Dank je wel :love

Ik ben haar nooit vergeten, ze zit net als mijn eigen meisjes in mijn hart.
Ik hou van al mijn oppashondjes door de jaren, maar zij was mijn eerste en meteen zo heftig en ze heeft een speciaal plekje.

Plaats reactie