Vanmorgen

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Ientje

Vanmorgen

Bericht door Ientje » 31 jul 2020, 16:48

Vanmorgen in het parkje.
Goed te zien, oogjes zijn weer beiden open eh even groot. Toch nog wat vuil in het oogje zag ik net.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zynaluna

Re: Vanmorgen

Bericht door Zynaluna » 31 jul 2020, 18:59

Blij dat de oogjes weer open zijn, leuke foto’s :cool
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 jul 2020, 19:15

lieve oogjes van Diki :love
gelukkig niet erg verwond geweest
:cool
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 jul 2020, 22:12

Ben blij dat je weer zo lief kijkt Diki :love Was wel even schrikken.
Leuk parkje lekker groen wandelen. Ben je nou meer alert op losse enthousiaste hondjes ?
:super :cool
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 aug 2020, 07:57

Het parkje is hier vlak voor het huis, straat oversteken, stukje fietspad en dan parkje, het is niet groot in 20 mi uten ben ik er door. Wel losloopstukken en aanlijn stukken er in, maar de buurt honden lopen het hele parkje los.

Vanmorgen kwamen we drie kleine hondjes tegen, en Diki keek eerst heel goed en toen er toch naar toe. Ik heb gevraagd of ze even wilden blijven staan, de baasjes dan, zodat Diki kon snuffelen. De hondjes kennen elkaar alle drie. Keurig afstand gehouden, dus ik was hier tevreden over.

Ja ik kijk wel uit, er liep ook een mevrouw met een rolriem en een telefoon en een hond (in die volgorde, of moet ik de telefoon eerst zetten) ze stond maar aan die riem te sjorren met een hand en de andere hand de foon , voor de hond verder geen aandacht, die heb ik dus niet opgezocht. Zo wie zo ben ik niet kapot van die rollijnen, als de honden verward komen te zitten is het stress en kan het vechten worden,

Fijne dag allemaal.

Plaats reactie