Snap dat je trots bent op je viervoeters
Laat het mooie weer maar gauw komen , lijkt me wel zo prettig voor jullie op het veld
Gezellig zo'n verslag te lezen

Goed begin van je weekend!Lise schreef: ↑01 apr 2023, 13:32Mijn zaterdagochtenden zijn tegenwoordig "een soort van" druk. 06.30 uur opstaan, douchen en aankleden.
Daarna de honden uitlaten. Om 09.30 uur staan Cooper en ik op het veld voor de hooperles. Ik ben best trots op mijn manneke. De hoops en tunnel doet hij al super goed. Om de ton vindt hij lastig en ik ga dit komende week oefenen om een boom.
De hoopersles duurt tot 10.00 uur, dus Cooper thuis brengen, wasje in de wasmachine doen en me dan gereed maken om om 11.15 uur met Pepper behendigheid te gaan doen. Peppie was vandaag in topvorm en liep snel en foutloos.
Kortom ik ben trotst op mijn boys.
Na de les behendigheid Twister en Cooper ophalen en het drietal weer uitlaten. Nu is het me time. Het was een heerlijke ochtend, waarvan zowel de honden als ik genoten hebben.
Als het binnenkort beter weer is, neem ik mijn drietal tegelijk mee naar de hondentraining. Als Cooper met hoopers bezig is, gaan Twister en Pepper in een hok bij de hondenclub. Na de training met Cooper loop ik dan een rondje met de mannen, waarna om 11.15 uur Pepper aan de bak mag en Twister en Cooper "opgehokt" worden. Na Pepper zijn training volgt de uitlaatronde.
Al met al een hele logistieke onderneming![]()
![]()
.