bij me op de bank geroepen, tijdje zitten kroelen
maar bleef onrustig dus 21.15/20 maar met ze naar buiten gegaan en trekken dat ze deed,Luna had amper tijd om een plasje te doen en ja hoor eindelijk plekje gevonden om te pp
dat is best vreemd want dat doen ze eigenlijk meestal alleen ´s morgens tijdens de lange wandeling en soms nog een keutel ´s middags
daarna geen zin meer om naar de film te kijken, wat zitten lezen en om 22.00 uur maar naar bed gegaan maar kon natuurlijk niet slapen :cry:
ben net in slaap, wordt er aan bed gekrabd, Kissy, wil je op bed, nee de gang in.
thuis staat Luna achter de deur te wachten en kwaad dat ze was, dus samen met Kissy rondjes kamer/keuken/gang , zeg jullie bekijken het maar ik ga naar bed
heb half slaperig nog gevoeld dat Luna weer op bed kwam en een poosje geslapen
word ik weer wakker, Luna af bed op bed, wat heeft die nou weer, staat dan bij de voordeur te blaffen
tja daar ga je dan weer en die moest ook pp
geen idee hoe dat komt, gewoon hetzelfde eten als iedere dag en geen kauwstick of zo gehad
vanochtend zag ik dat Kissy in de kamer ook gal gespuugd had (natuurlijk ook op het kleed )
toch weer vroeg op pad gegaan met het tweetal, Luna had nog wat slappe poep en Kissy niks dus moet ze vandaag
intussen hangt een was , ben aan de koffie en doe verder maar niet veel, ben gewoon gesloopt
hoop dat het verder goed met ze blijft gaan
fijn weekend allemaal