Diki spugen lege maag
Diki spugen lege maag
Vorige week was ik met diki bij de dierenarts omdat ze enorm naar zure melk rook, beetje diaree en spugen. Dat is inmiddels allemaal over. Maar de da wilde , omdat het te vaak terug komt, dat spugen op een lege maag toch weer bloed laten controleren. Nu ook, zink en vit. B12. Dus vanmorgen nuchter naar de da om te laten prikken. Diki vond dit niet leuk.
Nuchter, dus logisch, vanmorgen weer spugen want een erg lege maag.
Eind van de week horen we de uitslag. Ik denk niet dat er iets uitkomt, want ze is een vrolijk hondje, doet niet ziek aan, toch goed om te laten nakijken,
Duidelijk is wel, dat de paar gedroogde snackjes die ik in de nacht geef, hm hm zorgen voor een hondje dat niet misselijk is in de ochtend.
Jawel, zo,n idioot ben ik, ik ben altijd rond een uur of drie wakker, ik heb een klein bakje met een paar gedroogde stukjes vlees onder mijn kussen en daar geef ik er dan een paar van aan diki. vannacht dus niet. En opeens vannacht had ik een hond op mijn borst, ehhh vergeet je niet iets. Ik had er wel lol om.. en diki is weer lief gaan slapen, en ja ze kan klokkijken, het was kwart over drie,
Diki adergelaten letterlijk, ik ook, financieel.
Eind van de week horen we de uitslag. Ik denk niet dat er iets uitkomt, want ze is een vrolijk hondje, doet niet ziek aan, toch goed om te laten nakijken,
Duidelijk is wel, dat de paar gedroogde snackjes die ik in de nacht geef, hm hm zorgen voor een hondje dat niet misselijk is in de ochtend.
Jawel, zo,n idioot ben ik, ik ben altijd rond een uur of drie wakker, ik heb een klein bakje met een paar gedroogde stukjes vlees onder mijn kussen en daar geef ik er dan een paar van aan diki. vannacht dus niet. En opeens vannacht had ik een hond op mijn borst, ehhh vergeet je niet iets. Ik had er wel lol om.. en diki is weer lief gaan slapen, en ja ze kan klokkijken, het was kwart over drie,
Re: Diki
dat is niet prettig dat Diki moet spugen, gelukkig heeft ze een heel lief vrouwtje
die haar ´s nachts wat geeft
hihi klok kijken wat kunnen ze dat goed hè
ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, bezoekje dierenarts altijd een financiële aderlating
hihi klok kijken wat kunnen ze dat goed hè
ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, bezoekje dierenarts altijd een financiële aderlating

De dierenarts wilde bloed laten controleren, belastend wel hoor voor de hondjes. Vind wel dat er makkelijk toe overgegaan wordt. Snap best van jou hoor dat je de raad opvolgtIentje schreef: ↑13 sep 2022, 10:09Vorige week was ik met diki bij de dierenarts omdat ze enorm naar zure melk rook, beetje diaree en spugen. Dat is inmiddels allemaal over. Maar de da wilde , omdat het te vaak terug komt, dat spugen op een lege maag toch weer bloed laten controleren. Nu ook, zink en vit. B12. Dus vanmorgen nuchter naar de da om te laten prikken. Diki vond dit niet leuk.
En denk dat de baasjes hier op het forum allemaal een beetje idioot zijn, in de goede zin dan hè
Krijgt Diki nog vleesblikjes? want als ze vlees eet krijgt ze ook vit. b12 binnen als het goed is.

Hondjes hebben het snel door als ze op dezelfde tijd iets te eten krijgen, kleine bijdehandjes.
Ik hoop dat alles in orde is.
Mowgli en Balou kregen s,avonds een koekje als ik koffie ging drinken. Dit deed ik altijd als tijdens een programma de reclame begon, ze hadden al snel door wanneer dit was door het geluid dat aangaf dat er reclame kwam. Ik keek en kijk nog steeds naar Lachen om home video, s ook de tune van dit programma herkenden ze. Waarschijnlijk sloegen ze deze tune op doordat ik tijdens dat programma vaak moest lachen en de honden dit vreemd vonden.
Balou en Lotus krijgen altijd een koekje als ik naar bed ga, dit weten ze ook heel goed.
Ik hoop dat alles in orde is.
Mowgli en Balou kregen s,avonds een koekje als ik koffie ging drinken. Dit deed ik altijd als tijdens een programma de reclame begon, ze hadden al snel door wanneer dit was door het geluid dat aangaf dat er reclame kwam. Ik keek en kijk nog steeds naar Lachen om home video, s ook de tune van dit programma herkenden ze. Waarschijnlijk sloegen ze deze tune op doordat ik tijdens dat programma vaak moest lachen en de honden dit vreemd vonden.
Balou en Lotus krijgen altijd een koekje als ik naar bed ga, dit weten ze ook heel goed.
Zo herkenbaar,mik zeg wel eens honden hebben een klokje in hun buik zitten.
Mijn spets was enorm bang geworden door een vuurpijl en dat doorgetrokken naar klappende autodeuren en knallen.
Er was toen voetbal, als hij het Wilhelmus hoorde ging hij al zitten bibberen.
Mijn spets was enorm bang geworden door een vuurpijl en dat doorgetrokken naar klappende autodeuren en knallen.
Er was toen voetbal, als hij het Wilhelmus hoorde ging hij al zitten bibberen.