gisteren moed verzameld (vind mezelf eigenlijk zo stuntelig) en er heen gegaan
we waren met 3 vrouwen, 1 liep met krukken dus waarschijnlijk operatie gehad, de ander met rollator en ikke
voor mij zijn vooral de grondoefeningen belangrijk omdat ik het moeilijk vind die thuis te doen, maar we moesten eerst op een apparaat om op te warmen
ik ging op gewicht wegdrukken en ze keek verbaasd toen ze zag hoeveel gewicht "70 kilo" en vroeg of dat wel klopte , ja hoor en 3x 10 gedaan
daarna dus op de grond , de andere dames bleven doorgaan op home trainer en nog zo´n soort apparaat
tjonge jonge het viel niet mee, ik was op een gegeven ogenblik zo rood als een biet
daarna wilde ze me overeind trekken maar nee wilde zelf overeind komen
zit ik op m´n knieën komt ze met iets aan, moest ik ook nog maar ff proberen, ik weer op m´n kont, richeltje zoeken waar ik op kon zitten en daarna met m´n rug achter over ppfffttt
in tussen had ze de andere dames op een ander apparaat wegwijs gemaakt terwijl ik die oefening 10 keer deed
eenmaal overeind 1 minuut op stoel zitten bijkomen, wat water gedronken en m´n gezicht afgedroogd
daarna apparaat om rug te strekken, 1 van de dames was na een half uur weggegaan (krukken) en de andere op apparaat met gewicht wegdrukken
tot slot nog 10 minuten op hometrainer en vond het daarna wel genoeg geweest (50 min.)
ik kwam total loss thuis, tjonge wat was ik moe en lag ´s avonds voor 10 uur al in bed
nu spierpijn au au
volgende week weer