Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Mijn corona prik zit er in. Kleddernat geregend, was bijna bij de bushalte en toen bedacht ik dat ik de ov chip kaart vergeten was, terug en een stortbui op ons hoofd. Tja, wie de hersens niet gebruikt, mag de benen gebruiken.
Hier droog gelopen met Luca
Ze doen hier veel voor Halloween Vrijdag
Dus van de week het raam versieren en paar zakken snoep gekocht
Ze doen hier veel voor Halloween Vrijdag
Dus van de week het raam versieren en paar zakken snoep gekocht

We hebben ook gewoon Sint Maarten dus ze krijgen hier dubbel.Jo-Anne schreef: ↑26 okt 2025, 06:54Is er bij jou dan geen Sint Maarten Marga?Marga. schreef: ↑25 okt 2025, 08:44Aan het eind van de middag komen de dorpskinderen hier aan de deur een snoepje halen voor Halloween.
Ik zie dat het inmiddels minder leeft in het dorp als voorgaande jaren, er zijn weinig versierde tuinen maar misschien dat het weer hier mee vandoen heeft.
Ik hang en zet ook geen griezels meer neer en heb ze aan mijn schoondochter gegeven maar een snoepje mogen de verklede kinderen wel komen halen.
Ze lopen hier altijd de zaterdagavond voor Halloween di8t is idd op de eenendertigste dat dit jaar op een vrijdag valt.Ientje schreef: ↑26 okt 2025, 08:54Oh was het dat wat ik hoorde. Tot heel laat kinderstemmetjes op straat. Ik dacht dat haloween de 31e is. maar misschien doen ze het dan nog een keer?
Mooie steentjes, zo een leuke hobby.
Het plenst er hier lekker op los zoals regelmatig de laatste dagen.
Ik ga niet met Lotus naar buiten als het zo nat is, dan koelt ze zo af.
Gistermorgen ben ik met haar bij de dierenarts geweest, de praktijk was nog gesloten dus we moesten een kwartiertje buiten wachten.
Lotus had het zo koud in haar mandje, de volgende keer plan ik de afspraak iets later.
Met de taxi reizen heeft voor en nadelen al ben ik wel heel blij dat het zo kan.
Ik neem dit jaar geen coronaprik Ientje.
Ik kon echt niet op de dag dat de afspraak gepland stond.
Ik wilde de afspraak nog verzetten maar dit werkte ook niet, het zou dan op de zelfde dag zijn maar op een andere tijd dus dan maar geen prik.
Ik ga niet met Lotus naar buiten als het zo nat is, dan koelt ze zo af.
Gistermorgen ben ik met haar bij de dierenarts geweest, de praktijk was nog gesloten dus we moesten een kwartiertje buiten wachten.
Lotus had het zo koud in haar mandje, de volgende keer plan ik de afspraak iets later.
Met de taxi reizen heeft voor en nadelen al ben ik wel heel blij dat het zo kan.
Ik neem dit jaar geen coronaprik Ientje.
Ik kon echt niet op de dag dat de afspraak gepland stond.
Ik wilde de afspraak nog verzetten maar dit werkte ook niet, het zou dan op de zelfde dag zijn maar op een andere tijd dus dan maar geen prik.
Goedemorgen, mijn stem uitgebracht. Ik zei, tot over twee jaar, want veel vertrouwen heb ik er niet in. Zei de mijnheer vh stembureau, ,,ik zei vanmorgen al over een jaar.,, Ben dus niet de enige die twijfelt.
Arme Lotus zo koud en dan buiten wachten.
Geen last vd prik gehad. Toch ook wel eens fijn.
Arme Lotus zo koud en dan buiten wachten.
Geen last vd prik gehad. Toch ook wel eens fijn.
Ik was er gisteren ook al vroeg bij met stemmen maar veel vertrouwen heb ik er ook niet in.
Wat had je een moed zeg om dit te doen dat snoeien, toch best zwaar

Ik had een Rhododendron plant gevonden zat geen normaal blad meer aan alles geel geen knop of bloem te bekennen en kijk....witte bloemetjes en dat in het najaar doen ze normaal niet

Prachtig die valhelm, dat oortjes van die honden.
Mooi dat de rododendronhet zo goed doet.
Mooi dat de rododendronhet zo goed doet.
Wat een prachtig plaatje Jo-Anne

Het is hier vanmorgen grauw en grijs, niets aan na die mooie dag gisteren hopelijk trekt de lucht straks open.
Ik heb gisteren de griepprik gehaald dus ik kan er weer tegen deze winter.
Ik heb gisteren de griepprik gehaald dus ik kan er weer tegen deze winter.
Hier vanochtend een beetje mistig , maar intussen schijnt de zon volop

Ik kreeg net een lief kaartje door de brievenbus op een moment dat ik het heel goed kan gebruiken
Thanx lieve Jo-Anne

Thanx lieve Jo-Anne

Wat lief. Sterkte Corrie.